levlex Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Sony Ericsson opplever hvetebrødsdager og kommer i år trolig til å doble antallet lanseringer for det norske markedet. Les mer Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Akkurat som ITavisen sier dere at K800 kommer i juli, ikke starten av juni som alle andre (inkludert alle webbutikker) sier, hva er dette for noe tullball? Har allerede bestilt jeg... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 30? oh noes...nokia syken har tatt SE også... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 30? oh noes...nokia syken har tatt SE også... 6157647[/snapback] Dette er jo for å spise opp noe av forspranget de har... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 kvalitet over kvantitet er det noe som heter selvsagt bra om de klarer å holde kvaliteten oppe da.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Så gjenstår det å se hvordan kvaliteten blir på disse.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Venter på samsung, de har ikke levert så mye i det siste. Tidligere så spydde de ut nye modeller hele tiden.. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja.. Jeg venter på samsung.. det kommer vel snart med noe nytt og spennede.. Jeg personlig, venter nok på Samsung E900 (hvis den kommer.. noe jeg håper på!) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Håper da ikke at mange av telefone er like. *host* w700 og w800 *host* Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Håper da ikke at mange av telefone er like.*host* w700 og w800 *host* 6158714[/snapback] Syns personlig det er flott at produsentene kommer med forskjellige utgaver av samme "modell". Dette kalles "å tilpasse seg markedet". Så kan man selv velge utifra behov og lommebok... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Akkurat som ITavisen sier dere at K800 kommer i juli, ikke starten av juni som alle andre (inkludert alle webbutikker) sier, hva er dette for noe tullball? Har allerede bestilt jeg... 6157631[/snapback] At du kan bestille telefonen, har vel lite med at det er sikkert den kommer i juni, har selv en feeling på at den blir utsatt til juli som amobil, utaler Lenke til kommentar
ADT Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Akkurat som ITavisen sier dere at K800 kommer i juli, ikke starten av juni som alle andre (inkludert alle webbutikker) sier, hva er dette for noe tullball? Har allerede bestilt jeg... At du kan bestille telefonen, har vel lite med at det er sikkert den kommer i juni, har selv en feeling på at den blir utsatt til juli som amobil, utaler Hehe, jeg vet jo det, men når et utall butikker, og alle andre artikler enn denne og en på itavisen sier at den kommer i juni, velger jeg å tro på flertallet. Det jeg aller helst kunne tenke meg, er en uttalelse fra SE som direkte svar på når telefonen kommer her til lands... Hadde jeg bare ikke vært for lat Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Nei nei nei nei nei! Sony-Ericsson - vær så snille å ikke løp etter Nokia med halvferdige produkter som må fort ut på markedet fordi dere har fått for dere at "det er den riktige måten å gjøre det på"! Nokia roter det til for seg selv ved å slippe så mange modeller - kundene blir forvirret, og forhandlerledd vet ikke hvor de skal gjøre av seg. Stopp opp, ro dere ned, reflektér over situasjoen og kom til den eneste logiske konklusjonen: dere gjør det bra som dere gjør det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg