ToddaZ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei ! hva slags skjermkort bør jeg kjøpe for å klare å kjøre oblivision helt bra? har nå et Nvidia GeForce4 Ti 4200, dataen er en AMD Ahtlon XP 2200+, 1.80GHz , 512MB RAM. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 vel det er ikke bare skjermkortet det skorter på men resten av pcen også. men hvis det er kun skjermkort du er interisert i så vil jeg anbefale 7800 gt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 For det første, så bør du ta dette i hardware delen, så det bør flyttes For det andre, burde du hatt deg en helt ny pc for å klare å kjøre oblivion helt bra. For det tredje vil det koste deg ganske mye penger. For det fjerde, lykke til. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 For det første, så bør du ta dette i hardware delen, så det bør flyttes For det andre, burde du hatt deg en helt ny pc for å klare å kjøre oblivion helt bra. For det tredje vil det koste deg ganske mye penger. For det fjerde, lykke til. 6157345[/snapback] Jup en mod burde flytte denne og trådstarter bør forandre emne/tittelen. Som de andre har nevnt ovenfor meg så må du nok oppgradere hele PC`en hvis du vil ha snacks grafikk i Oblivion på PC. Jeg vet ikek om du har HD-TV, men jeg ville seriøst vurdert å skaffe meg en X-Box 360 og Oblivion til 3500,- istedenofr å kjøpe en helt ny gaming PC til 10000-15000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå