Gå til innhold

Hvor mange her skal på TG 2003?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal, og jeg kommer til å bli VELDIG middelaldersk i min oppførssel mot de som roper "arne!", eller spiller <spymodus>"Rosa hellikopter"</spymodus> høyt...  :evil:  

 

Avbiter er en fin ting, ja!  :woot:  

 

Hva FUDGE er kult med å rope "ARNE!"?  :roll:

 

Du er bare misunnelig Kristian, etter jeg fikk med meg alle sammen på en ARNE etter at folk trudde det hadde roet seg:)

Skal bli koselig å hilse på deg igjen. Jeg skal forsåvidt spille .sid eller c64-remixet .mp3, ikke noe i nærheten av Rosa Helikopter her nei!

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke mere tg. Det er for det første oppskrytt, fullt av fjortisser, folk som napper utstyr fra deg når du er vekke, alltid masser av folk med altfor store musikkanlegg med altfor dårlig musikksmak og comboene har falt i kvalitet, i forhold til det det var før. Nei jeg takker meg til heller mindre lan, som ikke har fortissene der, hvor alkohol og røyking er tillatt og du får være med kompisene dine, der det koster ingenting å være med og du får spille favoritt spillene dine...........

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Err... folk ser ut til å like andres liggeunderlag... argh, jeg gikk rundt å lette lenge etter mitt! var ikke av det billige slaget :-( Damn thieves! I h8 u 4ll! :-p

 

Så du er en av dem som bare lar liggeunderlaget være på "din" plass? Vel da fortjener du ikke bedre!

 

Å okkupere enn plass er frekt når det langt ifra er nok plasser til alle. Personlig hiver jeg bort det som måtte være på en plass dersom det ikke er noen person der. Stjeler det ikke da, men fjerner det ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...