Gå til innhold

Hvor mange her skal på TG 2003?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal på TG03, har fra før vært på TG99 og TG02 så dette blir min tredje tur... skal bli morsomt.. 8)

 

håper bilen ikke bryter sammen som den gjorde i fjor, f@en det var kjedelig :( ringe NAF og etter mye om og men så fikk jeg dem til å forstå hvor i all verden jeg var hen (ett eller anna sted uti gokk imellom otta og Stryn fjellovergangen) vente.. vente.. slepes til verksted og se på to lokale 'bygdetullinger' som klødde seg i hodet og lurte på om nye Ford tenningsdeler passet på en Mazda... mange timer senere fikk dem start på bilen og jeg var et par høvdinger fattigere :o okey.. tilbake på veien og gasset på, ville komme meg fortest mulig hjem igjen og hadde god fart, kjørte forbi en lang rekke med biler på ei strekke og akkurat da jeg passerte fremste bilen så slo bilen ned i telehiv og der gikk eksos'en til H3lvete! maks uflaks kan man si.. måtte overnatte i bilen i ca -15 -20 minus og vente langt ut på neste dag før hjelp kom hjemmenifra og slepte meg hjem igjen.. :(

 

som enkelte kanskje vil si.. SKJIT SKJER

Lenke til kommentar

Jepp, dette blir min første TG, i en alder av 22 år. En ekte datainteressert må jo som muslimene, besøke sitt Mekka minst 1 gang i livet. Grunnene til jeg har utsatt turen til TG til først nå er mange, men først og fremst har det vært en kombinasjon mellom inadekvat maskinvare, transportproblemer og mangelen på venner og kjente å være sammen med. Nå er disse kriteriene oppfylt - og jeg gleder meg..! Spesielt over at det nå blir arrangert Compo i det spillet jeg mestrer best - UT2003!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
jeg stemmer for 18 eller 20års grense (men da er det noen som faktisk kan oppføre seg som blir stengt ute ... men men ... "The needs of the many outweigh the needs of the few")

 

bare synd de over 18 faktisk er "the few"

 

Vel en god del av de som er over 18 oppfører seg uansett som noen 14 åringer med engang de kommer inn døren. Husker fremdels han som satt bak meg i fjor. De cd'ene som brenneren ikke greide å brenne, kastet han bare rett ut i salen som en frisby. Tenkt deg om noen fikk den i tryne da. Auuuuuuuuuu!!!!! Han var godt over 20 år grensa :grumpy:

Lenke til kommentar

Vi er fem personer som kommer helt fra bergen. Vi måtte trø til med to biler for å få med alt. En vanlig og en firma bil. Gleder meg faktisk til å kjøre i mange timer, mens jeg lurer på om eksosanlegget fremdeles vil henge på. PGA for mye last og humper og hull på veien. Andre ting som om det kommer til å snø eller om vi har nok bensin til vi kommer til neste bensinstasjon. Vel TG kommer uansett til å virke som en ferie for meg. Endelig ferdig med militæret. :woot:

Feirer det med å være en ekte NERD i 1 uke. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...