Gå til innhold

Hvor mange her skal på TG 2003?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-12-13 14:08, skrev LioKaiser:

Domino, du er i TG crewet...?


Hva slags utstyr bruker dere? Cisco, Nortel, SMC?

Hvis cisco: Er det CCIE folk som setter opp nettverkene?

Hvor mange servere kjører dere? 7? 14? 20?


Er det økonomisk givende etterhvert? Går TG med overskudd?

Hvor mye tyverier var det på TG02?


Sånn ellers sier jeg tusen takk for svar på mine spørsmål i posten over. :smile:


Mvh

-LioKaiser.


 

Jeg er crew ja, men jeg har ingenting med nettverket å gjøre, så dette har jeg ikke full kontroll over.

Cisco har blitt brukt i stor grad tidligere, men nå er det vel først og fremst Nortel.

Nettverket blir satt opp og driftet av våre meget kompetente net/tech-ansvarlige.

Servere har jeg ingen tall på.

 

TG og økonomi har vært et stort spørsmål før hvert TG. Spesiellt de årene inngangs-prisen blir satt opp.

Dette er ikke akkurat mitt område heller, men TG er og vil alltid være et null-profitt arrangement.

Ingen av arrangørene får betaling, og alle penger brukes opp på det enkelte TG eller forberedelser til neste TG. Svært mye av pengene går dog til hall-leie.

 

Tyverier har alltid vært et stort tema på alle partyer. Ikke først og fremst fordi det er mye av det, men fordi det er så utrolig mye av verdi på ethvert party.

Selv om jeg har hørt skrekk-historier fra deltagere(historier jeg mistenker er sterkt overdrevet) kan jeg stolt si at TG har svært god sikkerhet.

Vårt utmerkede og relativt store security-team gjør en god jobb, og vi har god kontakt med det lokale politiet som assisterer og til tider også patruljerer i hallen.

 

Er det noe mere dere lurer på så er det bare å spørre. Jeg vil fortsette å svare så godt jeg kan så lenge tråden er aktiv :wink:

 

-Domino

Co-Chief/Info:Desk@TG02

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Iik! så jeg ordet tyveri?

Hyl og hei :-) Tyveri er aldri morsomt, med min innbilte uflaks klarer jeg nok til det i år.

Ja stakkars dere, for jeg har nemlig tenkt meg på TG i år ;-)

Skal prøve å holde sytinga nede, men ser dere noen springe gjennom veggen etter en dag eller 2, er det nok jeg :-) Problemer med maskinen jeg tenk :woot:

Lenke til kommentar

16-års grense hadde egentlig vært litt greit.. men på en annen side så er det litt kjipt for de som er under 16 og faktisk oppfører seg som de er 18.. det finnes tross alt noen av de og..

 

jeg synes gamernivået skulle vært mindre. kjipt med folk som whiner om at man må skru ned musikken og holde kjeft! for de skal nemlig spille pwc! kyss meg i ræva liksom! jeg er på TG! :yes::D

Lenke til kommentar

I Vikingskipet har de meget koselige og godt tilrettelagte sovetilstellninger i form av enten:

 

1. deilige betonggulv

2. komfortable tribuner hvor folk tråkker på deg hele tiden

3. fine og lysfulle ganger hvor folk alltid går forbi og hilser hyggelig på når de skal på do.

4. spesialtilpassede plastikkstoler ved hver sitteplass, hvor venner og kjente har en tendens til å ramponere den som sitter å sover i stolen (les: egen erfaring).

Lenke til kommentar
I Vikingskipet har de meget koselige og godt tilrettelagte sovetilstellninger i form av enten:

 

1. deilige betonggulv

2. komfortable tribuner hvor folk tråkker på deg hele tiden

3. fine og lysfulle ganger hvor folk alltid går forbi og hilser hyggelig på når de skal på do.

4. spesialtilpassede plastikkstoler ved hver sitteplass, hvor venner og kjente har en tendens til å ramponere den som sitter å sover i stolen (les: egen erfaring).

 

LOL!

Lenke til kommentar

noen som forresten vet om det er murligheter for å såve i halden?

 

Det er ikke i Halden, det er i Hamar!!

 

(..neida det går bra å sove der, men husk liggeunderlag og sovepose :D)

Jeg tror han/hun menter hallen...ikke stedet 'Halden'. Han/hun skrev sikkert bare feil. (noe som det er mange andre av i teksten til han/hun). :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...