Domino Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 14:08, skrev LioKaiser:Domino, du er i TG crewet...?Hva slags utstyr bruker dere? Cisco, Nortel, SMC?Hvis cisco: Er det CCIE folk som setter opp nettverkene?Hvor mange servere kjører dere? 7? 14? 20?Er det økonomisk givende etterhvert? Går TG med overskudd?Hvor mye tyverier var det på TG02?Sånn ellers sier jeg tusen takk for svar på mine spørsmål i posten over. :smile:Mvh-LioKaiser. Jeg er crew ja, men jeg har ingenting med nettverket å gjøre, så dette har jeg ikke full kontroll over. Cisco har blitt brukt i stor grad tidligere, men nå er det vel først og fremst Nortel. Nettverket blir satt opp og driftet av våre meget kompetente net/tech-ansvarlige. Servere har jeg ingen tall på. TG og økonomi har vært et stort spørsmål før hvert TG. Spesiellt de årene inngangs-prisen blir satt opp. Dette er ikke akkurat mitt område heller, men TG er og vil alltid være et null-profitt arrangement. Ingen av arrangørene får betaling, og alle penger brukes opp på det enkelte TG eller forberedelser til neste TG. Svært mye av pengene går dog til hall-leie. Tyverier har alltid vært et stort tema på alle partyer. Ikke først og fremst fordi det er mye av det, men fordi det er så utrolig mye av verdi på ethvert party. Selv om jeg har hørt skrekk-historier fra deltagere(historier jeg mistenker er sterkt overdrevet) kan jeg stolt si at TG har svært god sikkerhet. Vårt utmerkede og relativt store security-team gjør en god jobb, og vi har god kontakt med det lokale politiet som assisterer og til tider også patruljerer i hallen. Er det noe mere dere lurer på så er det bare å spørre. Jeg vil fortsette å svare så godt jeg kan så lenge tråden er aktiv :wink: -Domino Co-Chief/Info:Desk@TG02 Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Domino, tusen takk for dine svar. :smile: Mvh -LioKaiser. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Iik! så jeg ordet tyveri? Hyl og hei :-) Tyveri er aldri morsomt, med min innbilte uflaks klarer jeg nok til det i år. Ja stakkars dere, for jeg har nemlig tenkt meg på TG i år ;-) Skal prøve å holde sytinga nede, men ser dere noen springe gjennom veggen etter en dag eller 2, er det nok jeg :-) Problemer med maskinen jeg tenk Lenke til kommentar
Chepe Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 (litt seint ute men men) eg e med eg og!! w000t! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Gadd ikke i år. Skal modde og oppgradere PC til neste TG. Da skal du se på snacksy kabinett ja. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Håper det blir 16års grense på tg04!! men ikke på tg03...lol Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 16-års grense hadde egentlig vært litt greit.. men på en annen side så er det litt kjipt for de som er under 16 og faktisk oppfører seg som de er 18.. det finnes tross alt noen av de og.. jeg synes gamernivået skulle vært mindre. kjipt med folk som whiner om at man må skru ned musikken og holde kjeft! for de skal nemlig spille pwc! kyss meg i ræva liksom! jeg er på TG! Lenke til kommentar
hereng Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Selvfølgelig skal jeg på TG.. Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 noen som forresten vet om det er murligheter for å såve i halden? Det er ikke i Halden, det er i Hamar!! (..neida det går bra å sove der, men husk liggeunderlag og sovepose ) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 I Vikingskipet har de meget koselige og godt tilrettelagte sovetilstellninger i form av enten: 1. deilige betonggulv 2. komfortable tribuner hvor folk tråkker på deg hele tiden 3. fine og lysfulle ganger hvor folk alltid går forbi og hilser hyggelig på når de skal på do. 4. spesialtilpassede plastikkstoler ved hver sitteplass, hvor venner og kjente har en tendens til å ramponere den som sitter å sover i stolen (les: egen erfaring). Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 jeg skal på TG iår 8) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 I Vikingskipet har de meget koselige og godt tilrettelagte sovetilstellninger i form av enten: 1. deilige betonggulv 2. komfortable tribuner hvor folk tråkker på deg hele tiden 3. fine og lysfulle ganger hvor folk alltid går forbi og hilser hyggelig på når de skal på do. 4. spesialtilpassede plastikkstoler ved hver sitteplass, hvor venner og kjente har en tendens til å ramponere den som sitter å sover i stolen (les: egen erfaring). LOL! Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Sov relativt godt etter forholdene på TG jeg; døgnet 1 natt, sov 8t, døgnet og sov 8t igjen den siste natta. Jeg har billett i år også Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 noen som forresten vet om det er murligheter for å såve i halden? Det er ikke i Halden, det er i Hamar!! (..neida det går bra å sove der, men husk liggeunderlag og sovepose ) Jeg tror han/hun menter hallen...ikke stedet 'Halden'. Han/hun skrev sikkert bare feil. (noe som det er mange andre av i teksten til han/hun). Lenke til kommentar
mungo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Til Jannis-15 og Kane: vi ER i 2003 nå. 2002 blir da hetende i fjor. Selv skal jeg ikke til TG grunnet familie (har en sønn på 17 dager nå + fruen) og tungvint å slepe PC fra Stavanger til TG. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Skal på tg i år igjen....gleder meg vilt, har ordnet fri fra jobben...hadde jeg ikke fått fri jobben, hadde jeg reist allikevel... Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Til Jannis-15 og Kane: vi ER i 2003 nå. 2002 blir da hetende i fjor. Hvis du hadde sett litt bedre på postene deres så hadde du kanskje sett at de ble posta i fjor, altså 2002.. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Planleggingen er i full gang. SEES PÅ TG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå