Gå til innhold

Hvor mange her skal på TG 2003?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-06 15:12, skrev Domino:


Partyzone og Norske Nerder har absolutt ingenting med crew å gjøre.



 

Burde sagt TG-arrangørene og ikke TG-crew :oops:

 

Norske Nerder og Partyzone må jo ha fått tillatelse av noen til å være der de var og spille den musikken de spilte.

 

Denne tillatelsen må ha kommet fra arrangørene mao er arrangørene ansvarlig for den musikken som ble spilt

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-06 15:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-06 15:35, skrev Anders Leipsland:

Quote:


Den 2002-12-06 15:12, skrev Domino:


Partyzone og Norske Nerder har absolutt ingenting med crew å gjøre.



 

Burde sagt TG-arrangørene og ikke TG-crew :oops:

 

Norske Nerder og Partyzone må jo ha fått tillatelse av noen til å være der de var og spille den musikken de spilte.

 

Denne tillatelsen må ha kommet fra arrangørene mao er arrangørene ansvarlig for den musikken som ble spilt

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-06 15:36 ]</font>

 

Tjah.. Arrangørene har nok ikke så mye skyld de heller :wink:

Akkurat som alle deltagere verken hadde eller trengte Partyzone noen tillatelse for å spille den musikken de spillte. De fikk dog så vidt jeg husker beskjed en del ganger om å moderere seg.

 

Når det gjelder Norske Nerder har nok arrangørene ansvaret for at de faktisk var der ( dårlig gjort spør du meg :wink: ), men hva de presterte på TG02 var nok langt over hva noen og enhver hadde forutsett.

Her er det stort forbedrings-potensiale ja, og personlig ser jeg gjerne at de begrenser seg til aktivitetene de hadde første året.

 

-Domino

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-06 15:54, skrev power_ghb:

Noen som kan gi et klart svar på hvor Tg blir i år?

Håper egentlig på Norges varemesse fordi det er 10 min med bil fra meg.


 

Sorry, INGEN vet dette enda. Følg med på http://www.gathering.org

Informasjon kommer opp her så snart det er offisiellt. Hører du rykter som ikke bekreftes her er det lite trolig at dette er sant.

 

-Domino

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Domino på 2002-12-06 16:16 ]

Lenke til kommentar

Jeg snakket for en tid siden med sjefen for Norges Varemesse, og han sa at han hadde mottatt en forespørsel om å ha TG03 der, men at det ikke var tatt noen avgjørelse fra deres side enda. Får vel ringe å spørre han snart :wink:

 

Er vel samme for meg, bare arrangementet blir bra;)

Så håper man på bedre inett/nettverks ansvarlige i år!!

 

Magnus

Lenke til kommentar

Jeg bare håper vi kan få ekskludert de lame cs nerdene jeg. Var på oslo lan for en stund siden der var det bare sånne cs nerder som whainet hele tiden. Jeg hadde med meg anlegg og spillte kun musikk jeg likte, men alikevell klaget de, fordi de tapte i cs.

Jeg kom fatisk i slåsskamp med en fjortiss fordi han kom og slo av pcen min fordi jeg spillte musikk. Og jeg hadde satt op dc server blandt annet. Da jeg gikk bort til han og skrudde av hans maskin så ble han så sur at han dytta meg over bordet. Da slo jeg han rett i trynet og gikk. Hørte ikke noe mer til han nei :smile: (jeg har vært på flere store lan party`s før bla tg et par ganger, så jeg hvordan man skal oppføre seg, men disse cs idiotene er så provoserende)

Lenke til kommentar

Har tenkt meg på TG ja :smile:

 

Sjangsen for at den kommer til å bli holdt i Norges Varemesse er forferdelig liten.

 

ALT er perfekt der, utenom dusjer. kanke ha 5000+ nerder uten dusj i 5 dager...

 

En ting til som er kjipt med Norges Var. er at det er ikke en stor hall, men mange litt mindre... blir ikke helt det samme...

 

PS: det med aldersgrense osv, ikke gjør d, jeg vil komme. og er IKKE fan av rosa helikopter, men tror hovedgrunnen til at de spilte den var sikkert at dere irriterte dere så mye....

Lenke til kommentar

Har aldri vært på TG, men har hørt om alle de fjortisene som gjør det surt for mange. :wink:

 

Jeg synes heller ikke at folk på 10 år burde få lov til å være på slike steder helt alene, kan til nød være med hvis storebror/storesøs/forelder er der også? ( Storesøsken bør da være 17+ år ) :smile:

 

Og så kan vel crewet samt vaktene på TG sørge for at det blir KLARE retningslinjer på hvordan man BØR/SKAL oppføre seg der? Altså; Ikke for høy musikk, ikke rosa helikopter, ikke plag/mobb andre ( ikke for mye )...

 

Som sagt, har aldri vært der, men har hørt mye rart om TG..hehe...

 

Forøvrig, er det noen som snakker med utenlandske folk på TG? Altså fra sverige, danmark, frankrike, usa osv...?

 

Mvh

-LioKaiser.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-13 12:41, skrev LioKaiser:

Har aldri vært på TG, men har hørt om alle de fjortisene som gjør det surt for mange. :wink:


Jeg synes heller ikke at folk på 10 år burde få lov til å være på slike steder helt alene, kan til nød være med hvis storebror/storesøs/forelder er der også? ( Storesøsken bør da være 17+ år ) :smile:


Og så kan vel crewet samt vaktene på TG sørge for at det blir KLARE retningslinjer på hvordan man BØR/SKAL oppføre seg der? Altså; Ikke for høy musikk, ikke rosa helikopter, ikke plag/mobb andre ( ikke for mye )...


Som sagt, har aldri vært der, men har hørt mye rart om TG..hehe...


Forøvrig, er det noen som snakker med utenlandske folk på TG? Altså fra sverige, danmark, frankrike, usa osv...?


Mvh

-LioKaiser.


 

Mange klager nok på fortiser på TG, men det er ikke folk i 10-14 års alderen som gjør det surt. Det finnes nok noen av disse, men de holder seg vanligvis rolige. Det folk flest mener med fjortiser er nok i denne sammenhengen personer mellom 16 og 18 som bare ikke klarer å styre seg :wink:

Dette er det desverre vanskelig å gjøre noe med. Aldersgrense har vært et tips fra mange, men for å luke ut "fjortisene" må grensen bli iallefall 18 år, og dette er selvfølgelig ikke aktuellt.

 

Ellers er regelen på TG at du er gammel nok om du klarer å ta vare på deg selv. Når man er veldig ung blir det derfor ofte opp til foreldrene å avgjøre om man er gammel nok.

 

Når det gjelder klare retningslinjer or regler er dette et sårt poeng. Restriksjonene har blitt flere hvert år, og ikke alle har vært positive.

Et eksempel er høytaler-restriksjoner som for et par år siden ble midlertidig opphevet fordi party-stemningen rett og slett ble drept av det "lave" lydnivået.

Forbud mot fks Rosa Helikopter kunne kanskje vært en idé, men jeg er redd det hadde blitt så mange slike regler etterhvert at man ikke lengre ville klare å holde kontroll :wink:

 

"Før i tiden", da TG i mye større grad var et demo-party var det mye flere folk fra utlandet som deltagere.

Det er fortsatt en del folk fra utlandet på TG, men slik partyet har utviklet seg har det blitt mye mer spilling etc. og mye mindre direkte interaksjon mellom deltagere.

Vil likevel påstå at folk fra Norge og folk fra utlandet kommuniserer godt om de først finner noe å snakke om :wink:

Lenke til kommentar

Domino, du er i TG crewet...?

 

Hva slags utstyr bruker dere? Cisco, Nortel, SMC?

Hvis cisco: Er det CCIE folk som setter opp nettverkene?

Hvor mange servere kjører dere? 7? 14? 20?

 

Er det økonomisk givende etterhvert? Går TG med overskudd?

Hvor mye tyverier var det på TG02?

 

Sånn ellers sier jeg tusen takk for svar på mine spørsmål i posten over. :smile:

 

Mvh

-LioKaiser.

Lenke til kommentar

Seff skal jeg, men det er vel heller et spørsmål om jeg får tak i billett! Skulle nemlig i år også jeg, men F5 1 sekund før de opnet salget resulterte i at jeg var inne 15 minutter etter! Da var det ikke en eneste billett igjen!

 

TG er påskeaktivitet for meg fra nå av iallfall! Og noen snakket om å sove! Det gjør man vel streng tatt ikke! :lol:. Man sover ikke, man sovner bare!

 

-Chief-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...