Gå til innhold

Hvor mange her skal på TG 2003?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-10-08 14:00, skrev Snask:

Helt håpløst å få bilett. De 14tissene greier å booke 4500 billetter på 2 dager. umulig. Alt de gjør er å spille cs uansett, ødlagt partyet helt.


lenge leve scenen.



 

Ja, Hør hør ! Skulle vært mindre gaming og mer scene/prog. og litt mer kreativt. Det var engang i tiden man LÆRTE noe av å dra på party... ihvertfall noe annet enn å jukse i dataspill og hvor mange pr0n-filmer man får plass til på en 80GB disk :sad:

 

Jeg får vel nesten ta en tur, om det blir noe TG03 da :???: ... får bare håpe det blir bedre til neste år, enn det var. For TG02 sugde ...

 

Det hele bar desverre preg av dårlig planlegging og elendig samarbeid mellom de ulike crewene. Nettcrew snakket ikke med Scene osv osv ...

 

Det jeg håper for neste år:

- Mindre CS

- Mer Scene

- Litt foredrag om diverse temaer. Kanskje lære litt også ?

- Mer musikk fra crew, mer visning av demoer

- Mindre CS

- Mindre CS og andre duste spill (Soldat går ann :wink: )

- Skikkelige hamburgere og ikke de humbug'erne som var der iår

 

PS: Menkromsen: Det er Jensen og Co utenfor Oslo som har agenturet på Bawls Guarana i Norge. Men syns du virkelig det smaka godt ?? :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-16 17:01, skrev ufo:


- Mindre CS


 

Aldersgrense? :smile:

 

Quote:


- Mer Scene


 

Ble jo gjort et forsøk i år på å samle scenere da, men hva skjedde egentlig? Jo scenerne klarte ikke å fylle plassen de fikk og det var da ganske mye CS også der...

 

Quote:


- Litt foredrag om diverse temaer. Kanskje lære litt også ?


 

JA! Tenk om Ballmer eller.no kunne komme å holde et foredrag? :grin: Neida, trenger ikke være en så stor mann, men et par norske og noen utenlandske foredragsholdere hadde vært knall.

 

Quote:


- Mer musikk fra crew


 

å herregud nei! Det jeg merker fra crew:

 

- Rosa Helikopter

- 2 DJ'er som spilte sinnsyk drittmusikk HØYT!

- technoskvip

 

Foretrekker at det er mer "jevnt fordelt" utover i salen jeg slik at vi som ikke er technofreaks kan nyte litt annen musikk

 

Quote:


- Skikkelige hamburgere og ikke de humbug'erne som var der iår


 

kjøp mat utafor skipet!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+891234

Quote:


Den 2002-10-07 18:15, skrev Menkromsen:


Hvor blir denne brusen solgt??



 

Bl.a Narvesen.

 

-----

 

Ja, jeg skal på TG03.

Og ja, det må gjerne bli 16 års aldersgrense. Men ikke før i 2004 :smile: .

 

//sindre

Lenke til kommentar

Husker dengang jeg var en liten fjortiss, og tuslet rundt på TG93. Hvordan jeg beundret de store gutta som jobbet febrilsk med den siste finpussen til democompoene. I år måtte du gå langt før du fant noen som jobbet, og ikke bare harvet stuff eller spilte CS.

 

Men noen ting forandrer seg ikke, hvert CS har sin egen theme, i år var det Rosa Helikopter, i 93 var det 2Unlimited med NoLimit, dunkene ut fra 18" høyttalere :smile:

 

Ble rimelig lei den låta for å si det mildt :grin:

 

Problemet med TG er at det har blitt for stort og "kult", så tror jeg finner på noe annet neste påske.

Lenke til kommentar

18års aldersgrense sier jeg bare, RIMELIG lei rosa helikopter. Husker den gang TG faktisk var kult, folk spilte musikk de faktisk likte. Det er ingen/få som liker rosahellishit, de spiller den bare for å være kule blandt "kammerater" når de plager andre.

 

La oss danne en liten gruppe på 10-20 folk som pent hilser på individer som spiller musikk med høy 14tissfaktor.

 

UNITE!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-07 17:52, skrev twarr:

Noen som hvet når tid bilettene kommer til salgs?

Og når tid dei oppdaterer hjemmesidene sine?

Noen som vet om det går en buss ifra ålesunds området?

mvh

Twarr


 

Billetter må du nok vente med en stund. Informasjon vil bli lagt ut i god tid på http://www.gathering.org

FØLG MED! :wink:

 

Sidene blir oppdatert så snart relevant informasjon er tilgjengelig. Foreløpig vet man svært lite, og enda mindre er sikkert.

 

Ang busser, så blir det neppe satt opp noen offisiell buss annet en fra Oslo. Det er likevel mange busser som settes opp av deltakere som kommer langveis fra. Følg med på http://www.gathering.org etterhvert, alle kjente busser blir nok lagt opp her.

 

Følg også med på #TG på EFnet.

 

-Domino

co-chief@tg02

Lenke til kommentar

hadde vært dumt å ikke dra på tg03...

 

får bare håpe det blir noe av i 03 da.. :sad:

 

 

ellers drasser jeg nok med meg en 10-12 kammiser. skal bli moro detta..

 

 

 

PS. til ALLE nerder som bor enten i bergen, stavanger eller alt ovenfor hamar og har lyst til å komme seg til hamar: JEG LER AV DERE!! digg jeg bor i Oslo da :razz: MOOOOHAHAHAHAHA

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-08 15:48, skrev Prazor:

Ikke **** om jeg skal bli matforgiftet igjen..


Dette året boikotter jeg dem, og støtter heller svenskene sitt Dreamhack.. Litt mer 1337z0rz der... Blir for høy fjortisfaktor på tg.. :/


 

Blir du matforgiftet har du bare spist på feil sted :wink:

Vet ikke hva folk flest synes, men "1337" gir meg frysninger. DET er fjortis :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-06 14:05, skrev Shrike:

18års aldersgrense sier jeg bare, RIMELIG lei rosa helikopter. Husker den gang TG faktisk var kult, folk spilte musikk de faktisk likte. Det er ingen/få som liker rosahellishit, de spiller den bare for å være kule blandt "kammerater" når de plager andre.


La oss danne en liten gruppe på 10-20 folk som pent hilser på individer som spiller musikk med høy 14tissfaktor.


UNITE!!


 

Jeg er med :smile: /me er 15 år, OG HATER DEN SANGEN #"%&"#

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-15 16:48, skrev Anders Leipsland:

Var Partyzone og Norske Nerder (teit org med kult navn) som var de værste på rosa helikopter da så man kan godt skyte litt på TG-crewet og ikke bare publikum


 

Partyzone og Norske Nerder har absolutt ingenting med crew å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...