Gå til innhold

Hvor mange her skal på TG 2003?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-07 15:56, skrev RaZoR_:

Så foresten noen nevnte tyveri ? det har jeg ALDRI opplevdd er oppe, nå har jeg bare vært der 4 ganger men fordet..

Magnus

hmmz.. heldig du da.. en kompis av meg blei fra stjelt ram og nettverkskort, MENS pc'n stod på, og vi hadde fått dokumentert "ranet" med digicam =) hehe.. han som stjal var en 40årig narkis som satt på en 486.. han satt ikke der lenge, og kompisen min fikk igjen sakene sine.. =) det var i år.. digg =) HEHE

Housey

Lenke til kommentar

om jeg skal på TG?

haha for et spørsmål =>

seffern :razz:

var på tg01 og tg02. det er fett!

det hadde nok vert kortere for meg til lillestrøm, men vikingeskipet er lixom tg for meg :smile:

den hallen har stil :smile:

-----------

nedre kunnskaper... vel hadde vert greit å vite litt om åssen man kommer seg på nettverket, elelr ha noen venenr som vet.men ettersom jeg vet kan man bare snakke med support-crew. så ordner de det.

gleder meg!!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-07 16:23, skrev It's me:

Jeg har inmari lyst, men vet ikke om jeg er "nerd" nok. Må man være skikkelig "nerd" for å dra dit, eller holder det at man har interesse for data?

Hvor mye koster det?

det holder med 12 i iq. armer og fingre er en fordel for å kunne betjene mus og tastatur, men er ikke noe krav.

Lenke til kommentar

håper ikke det gjør noe om jeg kommer med et lite underspørsmål. bor i bergen, og lurer på om det er noen som arrangerer en buss som går rett fra bergen til vikingskipet. blir stress hvis jeg må ta rutebusser og lasse pcen av og på 3 ganger på veien.

Lenke til kommentar

Det er da alltid på Hamar...men hadde vært ekstra fett med Lillestrøm! Nok med plass, og kort fra der jeg bor :smile:

Du må være utrolig nerd for å komme inn i hallen. Crewet tar en sjekk på alle om de kan grunnleggende benevnelser som SCSI, , CPU, LAN, Raid, du må legge frem en kort oppsummeringen av TCP/IP protokollens indre, osv. De færreste kommer faktisk inn.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-07 17:56, skrev Goldfish:

Det er da alltid på Hamar...men hadde vært ekstra fett med Lillestrøm! Nok med plass, og kort fra der jeg bor :smile:

Du må være utrolig nerd for å komme inn i hallen. Crewet tar en sjekk på alle om de kan grunnleggende benevnelser som SCSI, , CPU, LAN, Raid, du må legge frem en kort oppsummeringen av TCP/IP protokollens indre, osv. De færreste kommer faktisk inn.

:lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg drar på GS eller TG.

Var på TG i fjord sammen med noen fra HW.no :smile:

Kult å bli kjent med noen man har blitt kjent med på forumet her ^^

Kanskje jeg prioriterer GS i år, hvis jeg skal dra med cs klanen min. Ene karen har hytte 10 min unna hallen, så vi kan sove der :smile:

Kjekt å være uthvilt før en viktig kamp :smile:

jaja.. lan blir det i alle fall i påsken ^^

Lenke til kommentar

Såklart :grin:

Kunne tenkt meg at det kommber til å bli i Lillestrøm, men er det noen som ikke gidder å komme da ?? (tenker stor folketall)

Er jo litt stiil på Vikingskipet også da.

Gode gamle liksom :smile:

Hva synes dere om Oslo-Lan forresten ??

Likte det bra, men var litt lite informasjon om compoer og hva som skjedde OSV.

Kommer Oslo-Lan til neste år også ??

Isåfall MÅ de bare bedre seg på det området....

Magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...