Gå til innhold

Hvor mange her skal på TG 2003?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-07 15:56, skrev RaZoR_:


Så foresten noen nevnte tyveri ? det har jeg ALDRI opplevdd er oppe, nå har jeg bare vært der 4 ganger men fordet..


Magnus



 

 

hmmz.. heldig du da.. en kompis av meg blei fra stjelt ram og nettverkskort, MENS pc'n stod på, og vi hadde fått dokumentert "ranet" med digicam =) hehe.. han som stjal var en 40årig narkis som satt på en 486.. han satt ikke der lenge, og kompisen min fikk igjen sakene sine.. =) det var i år.. digg =) HEHE

 

 

Housey

Lenke til kommentar

om jeg skal på TG?

haha for et spørsmål =>

seffern :razz:

 

var på tg01 og tg02. det er fett!

 

det hadde nok vert kortere for meg til lillestrøm, men vikingeskipet er lixom tg for meg :smile:

den hallen har stil :smile:

 

-----------

nedre kunnskaper... vel hadde vert greit å vite litt om åssen man kommer seg på nettverket, elelr ha noen venenr som vet.men ettersom jeg vet kan man bare snakke med support-crew. så ordner de det.

 

 

gleder meg!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-07 16:23, skrev It's me:

Jeg har inmari lyst, men vet ikke om jeg er "nerd" nok. Må man være skikkelig "nerd" for å dra dit, eller holder det at man har interesse for data?


Hvor mye koster det?


 

det holder med 12 i iq. armer og fingre er en fordel for å kunne betjene mus og tastatur, men er ikke noe krav.

Lenke til kommentar

Det er da alltid på Hamar...men hadde vært ekstra fett med Lillestrøm! Nok med plass, og kort fra der jeg bor :smile:

 

Du må være utrolig nerd for å komme inn i hallen. Crewet tar en sjekk på alle om de kan grunnleggende benevnelser som SCSI, , CPU, LAN, Raid, du må legge frem en kort oppsummeringen av TCP/IP protokollens indre, osv. De færreste kommer faktisk inn.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-07 17:56, skrev Goldfish:

Det er da alltid på Hamar...men hadde vært ekstra fett med Lillestrøm! Nok med plass, og kort fra der jeg bor :smile:


Du må være utrolig nerd for å komme inn i hallen. Crewet tar en sjekk på alle om de kan grunnleggende benevnelser som SCSI, , CPU, LAN, Raid, du må legge frem en kort oppsummeringen av TCP/IP protokollens indre, osv. De færreste kommer faktisk inn.


:lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg drar på GS eller TG.

Var på TG i fjord sammen med noen fra HW.no :smile:

Kult å bli kjent med noen man har blitt kjent med på forumet her ^^

 

Kanskje jeg prioriterer GS i år, hvis jeg skal dra med cs klanen min. Ene karen har hytte 10 min unna hallen, så vi kan sove der :smile:

Kjekt å være uthvilt før en viktig kamp :smile:

 

jaja.. lan blir det i alle fall i påsken ^^

Lenke til kommentar

Såklart :grin:

 

Kunne tenkt meg at det kommber til å bli i Lillestrøm, men er det noen som ikke gidder å komme da ?? (tenker stor folketall)

 

Er jo litt stiil på Vikingskipet også da.

Gode gamle liksom :smile:

 

Hva synes dere om Oslo-Lan forresten ??

Likte det bra, men var litt lite informasjon om compoer og hva som skjedde OSV.

Kommer Oslo-Lan til neste år også ??

Isåfall MÅ de bare bedre seg på det området....

 

Magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...