aboplotok Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Som topic sier så starter ikke maskinen min lenger med kabinettet mitt. Maskinen begynte først å reboote innimellom, helt til den ikke startet igjen. Jeg har nå feilsøkt og funnet ut at feilen ligger i kabinettet. Ja, jeg er sikker på at alle andre komponenter er i orden. (Har testet på en annen maskin frem og tilbake). Antagelig har det noe med power sw-kabelen å gjøre. Kabinettet mitt er av typen: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SF201T3S&mcat=c133 Noen som har noen erfaringer med noe liknende eller har noen idé til hvordan jeg kan få fixet dette? Jeg har et ekstra kabinett, men det er ALT for gammelt og knotete. Ikke har jeg lyst til å kjøpe nytt akkurat nå heller siden jeg er i en flytteperiode. Edit: Jeg får legge til at når jeg trykker på knappen blinker leds en gang og HK-vifta spinner litt rundt før det blir dødt. Edit2: Jeg prøvde å bytte strømforsyning uten at det hjalp. Men nå bytte jeg tilbake, og da ser det ut til å fungere. Jeg skjønner ingen ting Edit3: Jeg har nå satt tilbake alt som det var da det gikk åt skauen. Og tror du faen ikke det fungerer? Jeg blir gæren. Uansett.. Får se hvor lenge det varer før det blir svart igjen Endret 22. mai 2006 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Patz Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 For å sjekke om det er bryteren kan du koble den fra, og kortslutte pinnene med noe metall. Om du da er kvitt problemet så er du ivertfall helt sikker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Har hatt det problemet før. Prøvde å snu kontakten og bytte om og det som var. Men med en "modifisert" binders funka det! Tok heller å lagde in egen bryter, sånn midlertidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå