Amento Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Leter etter en gratis host som tillater PHP og har bra med bandwidth og plass. Sånn 50 mb space og 5 GB BW hadde vært fint. Finner dog inegn og lurer derfor på om kanskje noen andre vet av noen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 start.no støtter php, og 30MB gratis lagring... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 localhost støtter php, ruby, python og 5GB gratis lagring Hva med en av disse?, hvis du bare trenger blogg Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hva med en av disse?, hvis du bare trenger blogg 6161804[/snapback] Tror ikke han bare skal ha blogg vis han skal ha 50mb plass. Hotserv.dk er veldig bra. 60mb og 500mb/døgn Ellers er det en liste over hoster med PHP og MySQL her: http://www.internetplads.dk/index.php?action=soeg&side_id=11 Lenke til kommentar
Amento Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Hotserv så interessant ut... Kanskje jeg skal hoste forumet mitt der også...? Hvis det går ann? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 um... Har lastet opp en index fil bare for å teste, men jeg kommer ikke til den, bare til hjemmesiden til hotserv... Og ja, de har update'a server'n... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 um... Har lastet opp en index fil bare for å teste, men jeg kommer ikke til den, bare til hjemmesiden til hotserv... Og ja, de har update'a server'n... 6164080[/snapback] Hm. Jeg bruker hotserv som testingserver, og jeg har ingen lignende problemer. Det kan dog ta litt tid før domenet blir registrert og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå