CFD Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Du er ikke så bedre du. Du har bedret deg du da ,og jeg tror Jannis vil begynne med det også. /me har tro på jannis. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Ja, Jannis kommer seg vel litt mer ut i verden når han får moped-lappen... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 hehe, får vel håpe det ja.. får lappen den 7/11, gleder meg som en gris.. kanskje jeg får tak i en STOOR bag og kjører til TG 2003 selv da.. :wink: noen som forresten vet ca hvor langt det er fre Moss til vikingskipet (hamar?)? Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
en mann Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 09:45, skrev CFD:Du er ikke så bedre du....Du har bedret deg du da... fakk. Jaja! Jeg skal gjøre mitt beste for få det tilbake til det normale.... Det å få folk som BRYR seg om søppel irriterte, ER NOE AV DET GØYESTE. hmm... å bry seg om søppel = Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Vell som dere ser i en mld litt over ser dere klart hva jeg skrev. EN mann forfalsker hva jeg skriver Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei Jannis! Er ikke det omtrent 20 mil da? Synes jeg ser deg durer oppover i 60km/t men Chiftechen på ryggen og skjermen på bagasjebrettet. Og selvfølgelig liggeunderlag foran på styret slik de store gutte med HD har.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Har du ikke fulgt med C.alsuhus? Jannis sin mopp går i 92 tror jeg. Han ble stoppa og måtte fjerne efektanlegg og alt trimting. Så nå er plombene vekke og dermed går den i 92 eller noe rundt der. /me er observandt Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 stemmer det ja, måtte fjerne trimmen.. (slemme purk!) men uansett tviler jeg på at den går i mer en ca 60-70 med alt det som jeg måtte ha hatt med meg.. C. Alshus: ok da, tror kanskje det er best å droppe det da, ellers blir jeg vel sikkert stoppet av purken for "uvettig kjøring/pakking"... [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-10-14 18:42 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå