.com Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 noen flere forslag? har altså max 12k til disposisjon, forsterker har jeg bestemt meg for, det blit nad'en, men er veldig usikker på høytalere. ønsker ikke for mye bass, skal høre på metal, rock, og de skal også brukes til litt film og spilling. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 men er det 12k til kun høyttalerene eller er det for nad'en også? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Du burde serriøst vurdere PSB T45 som jeg nevnte tiderligere. Ellers så har du jo B&W DM602.5 S3 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 noen flere forslag? har altså max 12k til disposisjon, forsterker har jeg bestemt meg for, det blit nad'en, men er veldig usikker på høytalere.ønsker ikke for mye bass, skal høre på metal, rock, og de skal også brukes til litt film og spilling. 6211450[/snapback] Patos Basic serien er glimrende til ditt bruk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 PSB T55 er også et fint valg, lillebroren T45 har fått utrolig mye skryt i diverse hifi magasiner osv.. forsterker ville jeg sterkt vurdert en Vincent SV-226 MKII 2 istedet, da blir det 600,- over budsjettet ditt, men det vil absolutt være verdt det.. Patos Basic 410 er heller sletts ingen dum høyttaler, men er du sånn som meg og bryr deg litt om sånne overfladiske ting som det rent estetiske også, så er den desverre ingen vinner.. men nå er det jo lyden som teller i bunn og grunn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) PSB T55 er også et fint valg, lillebroren T45 har fått utrolig mye skryt i diverse hifi magasiner osv.. forsterker ville jeg sterkt vurdert en Vincent SV-226 MKII 2 istedet, da blir det 600,- over budsjettet ditt, men det vil absolutt være verdt det.. 6213442[/snapback] Ja det er verdt det! Ville gått for den pakken der hvis jeg var deg .com Endret 1. juni 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå