killabie Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Lurer på om dette vil være noe til klokkevennlig pc https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=28727 Fra før av har jeg en Hiper 580w samt skjerm og kabbis. Vil strømforsyning bli for liten eller duger den til dette oppsettet?? Skal brukes til klokking og spilling, da jeg har noen andre pc'er til annet tull! Lurer litt på forskjellen på amd athlon 64 x2 4800 og amd operton 180 som jeg linker til.Noen som kan fortelle meg litt om forskjellen på disse cpuene! På forhånd takk Mvh Kent Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) PSU holder! Forskjellen er bare at Opteron er fra første sortering for optimal stablitet og er derfor kanskje noe mer klokkevillig. Ville ventet litt og sett på kommende AM2 før jeg gikk til innkjøp! Ville også gått for 2 av POV7900GT som er ukens tilbud hos Netshop. Sparer 1600 kroner på det og ytelses forskjellen er ikke allverden! Edit: Siden du tenker å klokke ville jeg gått for en billigere CPU, de fleste går ca like langt! Endret 22. mai 2006 av heisann80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå