xclusive_danny Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Har ikke oppdater skjermkort driver på Pcen min (Dell XPS Gen2). Er det vits i? Hvor eventuelt finner jeg en (vet at det sikkert er noen på dell.no) men vil gjerne ha en stabil en, eller er jeg på jordet nå? Endret 22. mai 2006 av xclusive_danny Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvilket skjermkort har du? Har du nVidia kan du lasta fra nvidia.com. Har du ATi kan du laste fra ati.com eller laste ned omega drivere. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Har Geforce go 6800 ultra Edit: Kom opp noen alternativer på drivere hos nvidia: Geforce and TNT2, qadro, riva128 osv. Hvem av de skal jeg ta?.. Takker for svar Endret 22. mai 2006 av xclusive_danny Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Prøv den vanlige Geforce and TNT. Tviler på at det funker, da. Hvis du vil ha alternativer til Dell sine drivere kan du lete rundt på guru3d.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå