BigJackW Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Fader vår Fader vår du som er i datamaskinen Helliget vorde ditt operativsystem, komme ditt flerbrukessystem skje din vilje som på skjermen, så også i printeren. Led oss ikke inn i systemfeil, men fri oss fra de mørke skjermer. Gi oss i dag vår daglige utskrift og tilgi våre tastefeil, selv om vi aldri tilgir noen for programfeil. For ditt er systemet, og makten over personalet i all evighet. Enter :!: Den var ny Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 :!: Morsom den Eller som faren min brukte å si i kirka (da han ikke kunne fadervår). Fadervår Født i går I ei lita trillebår Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Den har jeg sett før! Så en lignende på nordic-mafia. (SLAPP HELT AV! JEG SPILLER IKKE DET SUGNE SPILLET) Denne var mye bedre. Samma det, den var morsom. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (SLAPP HELT AV! JEG SPILLER IKKE DET SUGNE SPILLET) 6156398[/snapback] SUGENT?? Det spiller eier! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Njaihj. Du syns kanskje det. Jeg ble lei. Solgte accounten for en tier så jeg kunne kjøpe appelsinjuice. Endret 22. mai 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kripos Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (SLAPP HELT AV! JEG SPILLER IKKE DET SUGNE SPILLET) 6156398[/snapback] SUGENT?? Det spiller eier! 6156474[/snapback] spillet eier ikke så lenge:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå