[Protus] Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Montenegro, som dere sikkert har fått med dere. Intresant... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 En 60-årgammel union med Serbia ble i dag slutt. EU krevde 55 % flertall for at det skulle gå igjennom, og resultatet ble 55,4 %. Dermed er Montenegro en egen stat. De tror og håper at også Kosovo vil gjøre det samme, og bli selvstendige. Kort fortalt Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Gledelig. Dette var kanskje dødsstøtet til den destuktive serbiske nasjonalismen som satte sitt preg på 90-tallet. Montenegro er for øvrig et svært vakkert land som jeg anbefaler alle å besøke. Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Grattis Montenegro Jeg er spent hvordan det vil utvikle seg. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dette er mer en symbolsk handlign enn en handling som vil få store pratiske konsekvenser, de har alt fra før av som en selvstendig stat har. Men, koselig for dem. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 De skal visst satse på turisme. Noen som har et par mill å investere i kysteiendom? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kona til milosovich har en egen øy der nede, som jeg har besøkt tross strekt vakthold med rifler. Etter hva jeg har skjønt ville montenegro bli eget land for å kunne drive med lugubre saker uten for mye mikmak fra serbia. Montenegro har ingen ting å tjene penger på annet enn turisme og er veldig korrupt, så vil ikke si dette var veldig gjennomtenkt. Har ikke giddi å lest saken men regner med Podgorica blir hovedstaden. Stygg by. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kona til milosovich har en egen øy der nede, som jeg har besøkt tross strekt vakthold med rifler. Etter hva jeg har skjønt ville montenegro bli eget land for å kunne drive med lugubre saker uten for mye mikmak fra serbia. Montenegro har ingen ting å tjene penger på annet enn turisme og er veldig korrupt, så vil ikke si dette var veldig gjennomtenkt. Har ikke giddi å lest saken men regner med Podgorica blir hovedstaden. Stygg by. 6156745[/snapback] Hvorfor skulle de ønske å skille seg fra Serbia hvis de ønsker å drive med lugubre saker? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Lurer på hva som skjer med det grisete herrehåndball-laget deres? håper det blir splittet! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Gleder meg til å se dem i Melodi Grand Prix! Lenke til kommentar
Lyspære Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 De skal visst satse på turisme. Noen som har et par mill å investere i kysteiendom? 6156611[/snapback] Eiendom (og alt annet) er fortsatt latterlig billig i Montenegro. Et utmerket feriemål. Kjøpte feriehus i Herzeg Novi for 5 år siden og har ikke angret et sekund. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) De skal visst satse på turisme. Noen som har et par mill å investere i kysteiendom? 6156611[/snapback] Eiendom (og alt annet) er fortsatt latterlig billig i Montenegro. Et utmerket feriemål. Kjøpte feriehus i Herzeg Novi for 5 år siden og har ikke angret et sekund. 6158416[/snapback] Hva er "latterlig billig"? Ligger jo ved adriaterhavskysten og greier.. Too bad jeg er fattig studentlus. Endret 22. mai 2006 av klilleng Lenke til kommentar
Lyspære Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hva er "latterlig billig"? 50-200000 for et meget brukbart krypinn. 70 kr for middag med øl og vin for 4 personer. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hva er "latterlig billig"? 50-200000 for et meget brukbart krypinn. 70 kr for middag med øl og vin for 4 personer. 6158475[/snapback] Noen montenegriske eiendomsmeglere på nett, eller? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Gleder meg til å se dem i Melodi Grand Prix! 6157588[/snapback] Var de ikke der da, som "Former Jugoslavic republic of Montenegro"? Eller husker jeg feil? Sov meg igjennom halvparten, så det kan godt være. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Gleder meg til å se dem i Melodi Grand Prix! 6157588[/snapback] Var de ikke der da, som "Former Jugoslavic republic of Montenegro"? Eller husker jeg feil? Sov meg igjennom halvparten, så det kan godt være. 6158728[/snapback] [Ekstremt nyttig info]Du sikter nok til Makedonia. Montenegro og Serbia hadde hver sin finale og klarte ikke å bli enige om hvilket bidrag de skulle sende. Resultatet ble at ingen bidrag ble sendt, men de behold sin rett til å dele ut poeng.[/Ekstremt nyttig info] Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Er kjempeglad for alle montenegrinere, dette fortjente de Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Unskyld, måtte bare: Montenegrere? er det det de kalles? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Unskyld, måtte bare:Montenegrere? er det det de kalles? 6159797[/snapback] Montenegrinere heter det vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå