Rescue me Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Er det noen mulighet få den tilbake. var i level 21 og hadde gjort mange quest (synes jeg) er det ikke en eller annen mulighet å få den tilbake hvis du drar inn på obliviom mappen Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dra inn i mappen og sjekk da vel. Det høres ut som om du spiller på PC, og jeg har hørt om lignende situasjoner. Det skal visst være et program som henter tilbake filer, men jeg vet ikke mer enn det. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 mistet du som i slettet fila eller skrev du over save fila me en ny save. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Dersom du overskrev filen er det helt umulig å få den tilbake. Har du bare slettet den, er det stor sjanse for at du kan du få den tilbake med et filgjenopprettingsprogram. Endret 22. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 skrev over nå her jeg langt å spille igjen:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå