spyro Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Skulle fått kjøpt litt av hvert til båten min, og lurer på om jeg kan få kjøpt det på nettet, eller om jeg må i en butikk? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Takk takk, men fant ikke akkurat det jeg leter etter. Jeg ser etter en slik kontakt man fester forran på påhengsmotorer (jeg har en Yamaha 9.9/15) for å få ut spenning. Ingen som vet hvor jeg får tak i det? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Takk takk, men fant ikke akkurat det jeg leter etter. Jeg ser etter en slik kontakt man fester forran på påhengsmotorer (jeg har en Yamaha 9.9/15) for å få ut spenning. Ingen som vet hvor jeg får tak i det? 6162735[/snapback] du kan jo bare søke etter ein yamahaforhandler og spør om di kan sende varene til dg... Bestillte deler her ifra eg http://www.tveit-as.no/ Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Takk takk, men fant ikke akkurat det jeg leter etter. Jeg ser etter en slik kontakt man fester forran på påhengsmotorer (jeg har en Yamaha 9.9/15) for å få ut spenning. Ingen som vet hvor jeg får tak i det? 6162735[/snapback] du kan jo bare søke etter ein yamahaforhandler og spør om di kan sende varene til dg... Bestillte deler her ifra eg http://www.tveit-as.no/ 6164110[/snapback] www.biltema.no www.maritim-center.no www.clasohlson.no hvist ikke en av de tre butikkene har det så er det ikke vært og ha! Lenke til kommentar
zchak Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hei Jeg har selv handlet hos aye-aye.no. Var raske levering, god service og var billig. Jeg har hørt at maritim er ganske tregge på å levere varene. jeg anbefaler aye-aye.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå