Difool Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei Skal kjøpe speilrefleks kamera, som skal brukes på en lengre reise snart. Kan gi mellom 6-8500. Mitt spørsmål er, etter å ha lest masse på x antall sider om kamera, (og kanskje blitt enda mer forvirret), er dette : 1.Kjøpe Nikon D70s, som er ganske billig og som leverer objektiv med grei kvalitet med. 2.Kjøpe Canon 20D, som jeg kan kjøpe av en kamerat for 6500, kun hus. 3.Kjøpe Canon EOS 350D, og kjøpe et godt objektiv utenom, da dette da kanskje vil yte bedre enn Nd70s? Vet at 20D med et godt objektiv sikkert blir det beste kjøpet, men også det dyreste. Men får jeg mer igjen og gi litt ekstra, eller vil jeg som nybegynner kunne trives like godt med Nikon sitt? Hva ville dere gjort. Eventuelt gi råd om et annet kamera som kan måle seg eller er bedre enn disse, eller et av dem iallefall, til en noenlunde akseptabel pris? Takk på forhånd til alle som svarer meg Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 læs evt. af de andre debatter der er i gang om emnet ... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det begynner å bli mange, VELDIG mange tråder om dette emnet. Finner jo flere tråder med masse tips bare hakket under denne tråden jo Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Diskutert maaange ganger før. Anbefaler folk å søke og lese et par tråder før de lager en ny tråd. Denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg