Gå til innhold

Burnout Revenge, rare farger og fryser!(360)

Anbefalte innlegg

Sat og spilte Burnout Reveng på live i dag. lit før i dag klikket d 2 ganger, men nå ble bilde merkeligt :S rare farger dukket opp og slikt og så frøys bildet..

Er dette et en gangs tilfelle eller skal eg ringe Microsoft? Har fåt ny maskin før, og det er denne eg har nå :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uten erfaring på området kan det høres ut som varmeutvikling. Grafikkortet til en kompis av meg overoppheter seg innimellom, og da kommer det mye rare farger og slikt. Uansett (iallefall om det fortsetter) høres det ut som noe microsoft skal ta seg av

Lenke til kommentar

ja, vil tro at det er lurt, mulig du bør sjekke om problemet fortsetter. Kan ha vært et sært tilfelle, men om det kommer heletiden eller iallefall mer en en gang er det vel bare å ringe. Men du må være forberedt på (om du må sende den inn) så tar den en stund. Selvfølgelig bør du sjekk luftilførsel OSV, men du blir vel dratt gjennom en feilsøkingsprosess over telefonen

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

oh oh den støyende strømkabelen... Hadde problemer med dette selv. Det er fra selve "mursteinen" lyden kommer fra ikke sant? Det kommer bare til å bli verre så det er bare å ringe support med en gang. De kommer ikke til å kreve å få inn hele boxen, men du må sende inn "klossen" før de sender deg en ny fra tyskland.

Lenke til kommentar
oh oh den støyende strømkabelen... Hadde problemer med dette selv. Det er fra selve "mursteinen" lyden kommer fra ikke sant? Det kommer bare til å bli verre så det er bare å ringe support med en gang. De kommer ikke til å kreve å få inn hele boxen, men du må sende inn "klossen" før de sender deg en ny fra tyskland.

6172507[/snapback]

Ok, takk skal du ha :) Kjipt at du må vente så lenge på ny da :(

EDIT: Vet jeg er litt slapp nå, men du har ikke nummeret til Support? :p

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

"Kundestøtte via telefon er åpen sju dager i uken:

800 14 174

eller 47 23162554 fra mobiltelefon

Hørselshemmede (teksttelefon):

800 14 175

Åpningstider:

Mandag-fredag: 9.00-22.00

Lørdag: 9.00-20.00

Søndag:9.00-17.00"

Forbered deg på å snakke engelsk. Mange av svenskene som jobber der skjønner ikke et kvekk norsk.

Lenke til kommentar
"Kundestøtte via telefon er åpen sju dager i uken:

800 14 174

eller 47 23162554 fra mobiltelefon

Hørselshemmede (teksttelefon):

800 14 175

Åpningstider:

Mandag-fredag: 9.00-22.00

Lørdag: 9.00-20.00

Søndag:9.00-17.00"

Forbered deg på å snakke engelsk. Mange av svenskene som jobber der skjønner ikke et kvekk norsk.

6172752[/snapback]

Hehe da får jeg gjøre det :) Enda en gang, takk til deg! Ikke noe problem med Engelsk, men rart de ikke kan Norsk :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...