PTRN Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Hei.... jeg skal kjøpe meg et nytt kabinett nå snart..... men hvilket skal jeg velge?? jeg har hørt og sett mye fint om Aopen HQ08 men er nogen usikker.... er det noen med godedårlige erfaringer her... er dette kabinettet bra eller bare dritt? M.V.H. Lars petter Bjørkevoll Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Kjøp Chieftec! -Meget funksjonelle (f.eks. etthånds uttak av harddisker og medfølgende skinner for cd-rom). -Bra design. Lekre farger (fåes i svart, blått og sølv samt den vanlige kjedelige hvite). -God strømforsyning (kan velge selv på Microplex) -Mye plass. -Dør foran kabinettet (skjuler stygge hvite cd-romer). -Sidedør for enkel tilgang. -De nyeste kabinettene har egen vifte i sidedøra. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 mmmm det høres fint ut det.... men hvem på chieftech serien er anbefalt.... jeg skal ha en som ikke er får dyr, ikke dårlig plass(det er jeg JÆVLIG lei) solid/robust........ plass til noen extra vifter.... ikke sånne med en vifte plass i.... hater metall saging.... M.V.H. Lars Petter Bjørkevoll Lenke til kommentar
BladeAMD/Intel Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Sier bare 2 ting! Chieftec Dragon DX-01B-D og http://www.pcworld.no/dataguiden/tester/ka...x-01b-d/#bilder :smile: Lenke til kommentar
house Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 JEg kjøpte meg den sølvfarga i den nyeste serien.. er stor fornøyd.. selv om det bare er 4 ext 5" brønner, så er jeg fornøyd, planlegger å kjøpe på 4x Enermax 80mm's ... sammen med digitaldoc, og denne extremt RASKE P-III @ 450n min... sååååå kan det ikke bli bedere... Tenk dette: P-III @ 450 512MB ram 17" monitor ASUS G-force-1 v6800 (skulle alldri kjøpt G-force) IBM 75gxp 45GIG ata-100 (forpult fitte disk..) SLÅ DEN!!!!! =) hii hii hii Housey Lenke til kommentar
50z Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Solgte mitt hq8 og kjøpte Chieftec. Da hq8 ble for trang og knotete. Chieftec er bedre et kjøp med hensyn på pris og kvalitet. [ Denne Melding var redigert av: 50z på 2001-12-08 23:15 ] Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 mmmm, her er det mange gode erfaringer... jeg er nok ikke i tvil nå lenger nei, det blir Chieftech Dx-01bd.takk for alle de gode erfaringene!!! M.V.H. Lars Petter Bjørkevoll Lenke til kommentar
house Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 kjøp den nyeste serien, med vifte i siden =) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 definitivt kjøp en chieftec,men ta en kul farge blå eller sølv,hvit ser bare kjipt ut Lenke til kommentar
Milla Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Jeg har også et Chieftec-kabinett og er kjempefornøyd. Mitt er et big tower, samme som på linken under: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...13&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 JA for all del kjøp Chieftec Dragon DX-01B-D Den har jeg og digger den. dritpraktisk med dør på siden osv. det andre kabinettet som er svart med blå dør er også ganske kult. De nye ser litt teit ut med det vifte hullet på siden. du finner det billigst på http://www.ihandel.no (hvertfall når jeg kjøpte det for ca 1 måned siden) Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Jeg bestilte på mandag Chieftech Dragon DA-01W fra komplett. 850 kroner og ser rimelig bra ut (har ikke kommet enda :sad: ). Komplett har jo tilbud på det denne uka så... (selv om det kanskje ikke er den som _ser_ best ut da, men det kan man jo ordne med litt lakk eventuelt, hvis det er viktig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå