Gå til innhold

Nytt Kabinett...... men hvilket????

Anbefalte innlegg

Hei....

jeg skal kjøpe meg et nytt kabinett nå snart..... men hvilket skal jeg velge?? jeg har hørt og sett mye fint om Aopen HQ08 men er nogen usikker.... er det noen med godedårlige erfaringer her... er dette kabinettet bra eller bare dritt?

M.V.H. Lars petter Bjørkevoll

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp Chieftec!

-Meget funksjonelle (f.eks. etthånds uttak av harddisker og medfølgende skinner for cd-rom).

-Bra design. Lekre farger (fåes i svart, blått og sølv samt den vanlige kjedelige hvite).

-God strømforsyning (kan velge selv på Microplex)

-Mye plass.

-Dør foran kabinettet (skjuler stygge hvite cd-romer).

-Sidedør for enkel tilgang.

-De nyeste kabinettene har egen vifte i sidedøra.

Anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar

mmmm det høres fint ut det.... men hvem på chieftech serien er anbefalt.... jeg skal ha en som ikke er får dyr, ikke dårlig plass(det er jeg JÆVLIG lei) solid/robust........ plass til noen extra vifter.... ikke sånne med en vifte plass i.... hater metall saging....

M.V.H. Lars Petter Bjørkevoll

Lenke til kommentar

JEg kjøpte meg den sølvfarga i den nyeste serien.. er stor fornøyd.. selv om det bare er 4 ext 5" brønner, så er jeg fornøyd, planlegger å kjøpe på 4x Enermax 80mm's ... sammen med digitaldoc, og denne extremt RASKE P-III @ 450n min... sååååå kan det ikke bli bedere...

Tenk dette:

P-III @ 450

512MB ram

17" monitor

ASUS G-force-1 v6800 (skulle alldri kjøpt G-force)

IBM 75gxp 45GIG ata-100 (forpult fitte disk..)

SLÅ DEN!!!!! =) hii hii hii

Housey

Lenke til kommentar

Jeg bestilte på mandag Chieftech Dragon DA-01W fra komplett. 850 kroner og ser rimelig bra ut (har ikke kommet enda :sad: ).

Komplett har jo tilbud på det denne uka så... (selv om det kanskje ikke er den som _ser_ best ut da, men det kan man jo ordne med litt lakk eventuelt, hvis det er viktig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...