shrek_2 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Har satt sammen en pc for brodern som han primært skal bruke til å spille World of warcraft. Det som er problemet er at den hopper ut av spillet og gir en feil melding før han har fått spillt et minutt.. Legger ved en screen og håper noen vet hva problemet er. EDIT: Pc'n består av 7900GT, X2 3800, 2GB kingston, ASUS A8N SLI-SE Alle nyeste drivere er installert. Endret 22. mai 2006 av shrek_2 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei! Søk etter virus og spyware på pcen. Ta Windows Update. Jeg vil anbefale diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD for å sjekke etter feil på harddisk og i minnet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Har sjekket etter virus og spyware. og tatt windows update... Skal sjekke den boot cdn.. Takk for svar Endret 22. mai 2006 av shrek_2 Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) en kamerat hadde akkuratt samme problem, prøv å oppdatere din grafikkortdriver! Fungerer ikke dette kan du prøve å slette WTF og WTD mappa i WoW Endret 23. mai 2006 av langz Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det kan jeg få noen veldigt skjeldne ganger og jeg har hört det er stor sjangse for skade på hardisken. Diagnose programmet efikkan linket skal nok vise hvis det er det. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Ta en memtest, og prøv å spille uten addons installert. _ johanf Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Visst ingen av forslagene over hjelper, prøv å installer en annen grafikk driver. Har du den nyeste, prøver du en eldre en! Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Prøv repair-filen i WoW-mappen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det ser ut til å være en minnefeil av et eller annet slag, enten pga. kodinga av spillet eller en driver, lekkasje fra et sted eller fysisk feil. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Har selv fått den meldinga der noen få ganger på den gamle maskina mi. Lette aldri etter noen løsning siden jeg opplevde det så sjelden, men du kan jo ta en titt på denne tråden, og se om du finner noen svar. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Etter å ha prøvd og løse dette i flere dager og kjørt hirens bootcd, prøvde jeg tilfeldivis å sette minnet til 2t. Da var alle problemer med WOW borte. Setter jeg det tilbake til 1t kræsjer spille med en gang. Fikk foresten ingen feil på hd eller minne testene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå