Toset Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Vil heller anbefale deg en PSP. Langt bedre enn DS. DS er mer for unger mellom 5-7 år. Ser til og med barn i barnehagen spille på DS. 6157001[/snapback] :!: :!: jeg ville ha DS Lite før, men jeg har fått Xbox 360'n å rutte med 6158282[/snapback] How very relevant :!: :!: Utrolig kor mange som legger inn totalt usakelige kommentarer som på ingen måte svarer på første posten... Er bare lov å håpe det er ironisk ment Platekompaniet selger DS lite white for 1500, ukjent levering da, men kan bestille den her Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Komplett.no har også begynt med forhåndsbestillinger, prisen er også der rundt 1500KR Har den originale DS'en, men herregud så sinnsvakt dårlig skjerm(er) den har... lurer på hva Nintendo tenkte da de tok 1500 for den der Kjøpte meg Metroid Prime hunters i går, og for et genialt spill! Gleder meg virkelig til å teste det på DS Lite sin herlige skjerm Lenke til kommentar
lobster Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har sett på denne http://cgi.ebay.co.uk/NEW-NINTENDO-US-220V...1QQcmdZViewItem Kan jeg spille spill som blir solgt i Norge, England osv på denne eller er dette en japansk utgave som bare tar spill iden sonen?? Eller fungerer det ikke slik på nintendo? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Spillene er region free Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Video Games Plus Brukbar pris hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå