IceXCool Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 For mange som ikke har peil som svarer på ting, kan man ikke no om saken så kan man vel like gjerne spare seg for komentarer... Det er også lov å prøve ting før man spør Lenke til kommentar
normal Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Den 2002-10-06 13:40, skrev benyhana: Hercules har den desidert mest stillegående vifta! (jmfr. Anandtech) Det synes jeg teller! En annen ting som kanskje ikke teller så mye er forpakningen, men jeg ville i allefall ikke kjøpt Club3D-versjonen, for bildet av den forpulte hoffnarren foran på pakka er jo helt jævlig dårlig!!! Har dere sett det!?? Fytti hællvete for en møkkagjeng! Club3D!? Har jo faaen aldri hørt om dem en gang! Club4 har jeg hørt om!!! Ser ut som en syvåring med konsentrasjonsvansker som har tegna den! - da synes jeg Propheten på pakka til Hercules er mye tøffere! -------------------------------------------------------------------------------- :lol: ROFLOLMAO Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 17:50, skrev IceXCool:Det er også lov å prøve ting før man spør Det er fali det. -Kjent sitat fra Flåklypa Grandprix Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 AMD prosessorer er mye bedre enn Intel prosessorer da esken er både grønn og svart. Så det så. Mamma kom og tørk... Bare måtte... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 17:31, skrev benyhana2:Jeg "las" at sub1343 eier et Club3D Radeon 9700, merker jeg litt misunnelse her? Kanskje du angra deg og heller skulle ønske at du hadde kjøpt Hercules når du fikk den schtøgge Club3D-hoffnarren hjem i postkassa?HilsenBeny Beny: Prøv å hold postene dine til noe konstruktivt -> ikke bare skriv noe tull. mvh, Per Øivind Moderator Hardware.no Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei vil bare si at mye av de som står her er jo ikke bare tull, tenk så må man tåle litt da, eier man ikke humor eller? eventuelt må dere ha et dårlig liv hvis dere ikke tåler at noen sier meninger som dere oppfatter som dumme, kanskje personene ikke føler det samme som dere. det er ikke nødvendig for dere å gå inn å sjekke disse linkene heller for da må dere bry dere litt likavæl.... Budskap: skaff dere humorsans!!!!! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 18:17, skrev abarhaugen:Budskap: skaff dere humorsans!!!!! Humor = Off Topic -> Humor Edit: Eller i dette tilfellet: Off Topic -> Søppel [ Denne Melding var redigert av: sofTest på 2002-10-07 18:25 ] Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 18:17, skrev abarhaugen:Hei vil bare si at mye av de som står her er jo ikke bare tull, tenk så må man tåle litt da, eier man ikke humor eller? eventuelt må dere ha et dårlig liv hvis dere ikke tåler at noen sier meninger som dere oppfatter som dumme, kanskje personene ikke føler det samme som dere.det er ikke nødvendig for dere å gå inn å sjekke disse linkene heller for da må dere bry dere litt likavæl....Budskap: skaff dere humorsans!!!!! Humorsans har vel de fleste her, men når svarene blir slik som under så er vel det ikke særlig morsomt, eller? (fra bruker benyhana ) HOLD KJEFT A'! JÆVLA TANTORHOMO!!! KLAPP 'GJEN A PLUTO-PIKK! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Bruker benyhana er utestengt tidligare i dag, og utestenginga er no endra til permanent. Benyhana2 er og utestengt permanent. Ta kontakt med meg via e-post om det er noko de lurar på. _________________ Vegard A. Larsen, [email protected], moderator [ endret av kilogram den 2002-10-07 20:48 ] Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Dette forumet har så høy/stor trafikk at om enkelte heller hadde ignorert tåpelige tråder så hadde tråden(e) forsvunnet i "dimmen" etter kanskje 15 - 20 minutt. Det er kanskje barnslig å starte slilke tråder, men det er minst like barnslig å følge dem opp med enda flere tåpligheter. Selvdisiplin folkens ... selvdisiplin.. :wink: Just my 2 cent... Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Uansett om dere føler dere støtt eller mener at andre ikke har humor, så ble retningslinjene på forumet reevidert kort tid tilbake. Og det later til at de ble mottat med relativt bred støtte blant brukerne. Da får folk respektere dem også. De er ikke der for moroskyld. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Det er en del idiotiske tråder som eg ikke liker og dermed ignorer totalt! Det faktisk ikke så vanskelig. Anyways så lenge det er under "søppel" er det vel ikke imot retningslinjene!??! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 02:48, skrev SnowDOG_:Anyways så lenge det er under "søppel" er det vel ikke imot retningslinjene!??! Retningslinje teller under søppel også. men det er såklart litt løsere og mindre høgtidlig. Der er lov å "tulle", men ikke til det kjedelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå