Ståle Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei, jeg måtte finne meg en ny host. Siden den forrige hosten sluttet å hoste. Men da jeg skulle validere, fikk jeg pluteselig feil grunnet PHPSESSID Jeg har faktisk ikke endret noe på scripene mine, og på den forrige hosten min virket det. Selve siden Rett til valideringen (med show source) Hvis ingen vet hvordan jeg fikser selve feilen, eller om "feilen" er en config i phpconfig filen på serveren, går det an å fikset dette med et php script som erstatter alle & med & som kjører i en bestemt del av index.php? Hvis d går, og noen kan fikse et sånt script hadde d vært veldig greit Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Lemp inn: <?php ini_set ("arg_separator.output","&"); ?> ..øverst på siden, så burde det gå greit. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Yes, det fikset 15 av feilene. Tusen takk Da var det bare to igjen. Noen? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Du må ha ettellerannet blokk-element rundt input-elementer. F.eks en <p> eller <div> fikser biffen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 hmm.. nå ser jeg hva feilen er. <p> er ikke foran den første input'en men det som står i index.php er <form action="post"> <p><input type="button" value="Fjern reklamen" onclick="window.location.href='?side=frame'" /></p> </form> men det som pluteslig kommer i valideringen er <form action="post"><input type="hidden" name="PHPSESSID" value="cd0bdba160832a7a43bc217eb625203d" /> <p><input type="button" value="Fjern reklamen" onclick="window.location.href='?side=frame'" /></p> Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hmm, da kan du prøve å legge p'en rundt selve form-elementet. Tror det skal gå greit. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Det gikk ikke. Det visst ikke lov å ha <form> i et blokk element : / Lenke til kommentar
operaman Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Om du vil bli kvitt PHPSESSID helt kan du legge til php_value session.use_only_cookies 1 php_value session.use_trans_sid 0 i .htaccess. Merk at det kan ødelegge ting for brukere som ikke har cookies, og om du finner en bedre løsning/siden ikke virker rett burde du deaktivere det. Se baheyeldin.com Endret 22. mai 2006 av operaman Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 This string is a Session ID at the PHP level, and is known to appear when PHP is not setup properly. Så det er serveren som gjør det? Burde vel finne en host som støtter det. :/ Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Kjøp deg plass istedenfor å bruke krappy gratisløsninger EDIT: eller få sponsa noe.. Endret 23. mai 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå