BareGjest Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Hei .. Ja jeg vet at det finnes masse topiscs på dette fra før - men jeg har pløyd gjennom alle og finner likevel ikke feilen. Kjørte kompositt over s-video kabel helt fint tidligere - når jeg velger compositt i driverinnstillingene nå så forsvinner rett og slett bare bildet fra tv. S.video i driveren -> alt er svart hvitt. Ja - jeg har forsøkt både svideo kabel og compositt, har forsøkt både PAL samt endel andre. Kan det hende at kortet ikke evner å sende ut kompositt signaler til tross for at det er spesifisert i driveren?? Flott kort - men får jeg ikke farge på tv-ut så går det rett tilbake. Ser mer på filmer enn jeg spiller dataspill .. Endret 22. mai 2006 av BareGjest Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Hadde akkurat samme problem på mitt gamle 7900GT.. Stressa med masse men fant ikke ut av det. Har nå ATi og det fungerer konge! Endret 22. mai 2006 av Eyvind Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 bumpidump ..og 14 tegn Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Og du har selvfølgelig satt inngangen på TV'n til S-video? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Får ikke satt så mye på tv`n da den desverre bare er en 21" ikke-fancy utgave - men har ikke endret noe på den siden jeg tok ut mitt 6800LE kort og der funket alt sammen helt fint. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Fin oversikt - men desverre så får jeg overhode ikke bilde på tv når jeg sender signalet i compositt. Skjermen blir da bare svart. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Da jeg brukte Nvidia skjermkort, måtte jeg ty til et program som het TvTools får å få farge fra Pc - Tv. Funka klokkerent for meg iallefall. Ta en titt etter TvTools å se om det hjelper! Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Dette minner om ett klassisk problem med S-Videokabler. Det er to sett med ledere, hvis kun det ene funker, får man ofte svart/hvitt bilde. Sender du Compositt over en slik kabel trengs bare ett par med ledere, og da prøver skjermkortet sikkert å bruke det som er ødelagt. Prøv å få tak i en ny S-videokabel, eller sjekk om kontaktene er dårlige noen steder. 5x leif jaja... Endret 22. mai 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå