Lakus Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Heisann, har ett sprøsmål som kan virke litt "n00by" for mange. Når man laster ned Conquest maps, kan disse brukes i Singleplayer? Har ikke internett på "spille pc'en" for øyeblikket så må laste ned maps, men finne rikke så mange go'e singleplayer maps. Både BF2 og BF2: SP Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tror ikke det er så mange maps som støtter bots. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tror ikke det er så mange maps som støtter bots. 6155415[/snapback] secound that. Vent til neste patch hvor COOP blir lagt til. Da kommer det nok en del maps med NPC-støtte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Tror ikke det er så mange maps som støtter bots. 6155415[/snapback] secound that. Vent til neste patch hvor COOP blir lagt til. Da kommer det nok en del maps med NPC-støtte. 6155450[/snapback] Nå som patchen er ute, mente du at Conquest mapsene som er ute vil virke i Singleplayer eller at det kommer flere som fungerer i Singleplayer? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Conquest er vistnok en gamemod, ikke en map-type. Alle map kan spilles med gametype Conquest, og noen støtter boter, altså COOP. Blir som.. ehh.. Counter-Strik tror jeg.. Tror det var slikt at man måtte legge inn waypoints eller noe i map'ene slik at man kunne ha boter. waypoints i dette tilfellet følger med de maps til BF2 som støtter COOP. Men faen.. Jeg har ikke COOP sak i min BF2 etter jeg patchet.. Tror ikke det virker. GO EA! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Men faen.. Jeg har ikke COOP sak i min BF2 etter jeg patchet.. Tror ikke det virker.GO EA! 6166269[/snapback] Multiplayer->Create Local->Game-mode co-op Om det ikke virker må du re-installere bf2 virker det som Har sett mange som har hatt dette problemet. Feks http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=74518 Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 det Steina mente var vel å joine co-op servere? Eller må man ha Spec Ops pakken for å kunne spille andre game modes..? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 det Steina mente var vel å joine co-op servere? Eller må man ha Spec Ops pakken for å kunne spille andre game modes..? 6182694[/snapback] Nei, jeg mente å sette opp COOP. Jeg har foresten enda ikke sett noen COOP servere på nettet. Men jeg vet nå at jeg må reinstallere spillet med full-patchen, men har ikke giddet enda. Foresten, nei, man trenger ikke ha Special Forces for å kunne spille andre gametypes. Regner med det var Special Forces du mente. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Spec Forces, ja. Og er enig med deg, jeg har heller ikke sett noen co-op servere. Noe som seff hadde vært en svært underholdende forandring. Lenke til kommentar
spec-ops Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvis dere vil spille Co-op så må dere huke vekk ranked og de greiene der, da skal det komme opp noen servere som kjører co-op Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå