Gå til innhold

Blir du smart av Diskusjon.no?

Onyx

Blir du smart av Diskusjon.no?  

348 stemmer

1. 1. Blir du smart av Diskusjon.no?

• Ja, forumet forer meg med ny informasjon stadig vekk gjennom dagen!
      147
    • Ja, forumet forer meg med ny informasjon minst en gang i uka!
      96
    • Ja, forumet forer meg med ny informasjon opptil flere ganger i måneden!
      52
    • Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, men kommer bort i noe nytt noen ganger.
      36
    • Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, jeg føler at jeg kan det meste innen alt mulig. (Alt fra vitenskap til dine behov i daglig livet)
      9
    • Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, men tar initiativet til å lære andre.
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg skjønte ikke setningen selv jeg :) Det jeg mente var at forumet allerede inneholder fin informasjon, og at vi skal utføre våres jobb videre sånn som den er nå på forumet!

Poll lagt til, men den siste må fores til meg med teskje da jeg skjønte lite;

Masse nytt informasjon gjør meg klokere og hold opp det gode arbeidet vi allerede gjør her på forumet!

Gjør det og jeg legger den til :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Helt fra jeg registrerte meg har jeg lært mye nytt.

Det aller første jeg lærte var mest om hardware og casemodding,

og senere har jeg lært masse mer. Som for eksempel html/css, photoshop, fragmoviemaking og masse annet.

Men det jeg har lært "mest", eller det jeg området jeg har forandret meg mest på, er skriving. Rettskriving, punktsetting, orddeling og andre skriveregler sitter -mye- bedre nå.

Takk! :)

Lenke til kommentar
Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, men tar initiativet til å lære andre.

THIS IS SOOO ME

6158754[/snapback]

Du sier så, hvorfor ikke komme deg på stolen ved siden av Fridtjof Villbårn i ''Vil du Millionær?''. Det hadde da vært fint for deg :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Vi lærer nok gramatikk, det er mange brukere som ar altfor fine på det : P Påpeker med en gang du har orddelingsfeil og greier^^

Hw-delen lærer man nok mest i starten av diskusjon.no-karrieren, så flytter man over til andre subforum senere ellerno, vertfall der de fleste begynner har jeg en følelse av^

Lenke til kommentar

Er sjeldan eg ikkje lærer noko nytt her på forumet. Verdien av informasjonen eg tiltar meg vil naturlegvis variere, eine dagen er det kva cache har å bety for ein prosessor, neste er det korleis ein partikkeldetektor for partikkelaksellerator ser ut.

Diskusjon.no er mi fremste kjelde til kunnskap om alt datarelatert.

Edit: Grammatikk lærer eg også, kan ta bruken av bindestrek mellom ord som eit eksempel. Før ville eg kanskje skrive Radeonkortet, mens i dag skriv eg Radeon-kortet, før såg "lyspære haldaren" ut som to heilt kurrante ord, mens eg i dag legg merke til orddelingsfeil alle stader ;)

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Helt fra jeg registrerte meg har jeg lært mye nytt.

Det aller første jeg lærte var mest om hardware og casemodding,

og senere har jeg lært masse mer. Som for eksempel html/css, photoshop, fragmoviemaking og masse annet.

Men det jeg har lært "mest", eller det jeg området jeg har forandret meg mest på, er skriving. Rettskriving, punktsetting, orddeling og andre skriveregler sitter -mye- bedre nå.

Takk! :)

6158797[/snapback]

Nøyaktig det samme som han sa... :ermm:

Lenke til kommentar

Eg lærer utrolig masse her eg.

Ka med å stenge skulene å satste på internettbasert læring. Alt du trenger å vite finnes jo her på forumet ;)

Men om alle skulene hadde blitt lagt ned så hadde det vel ikke vert noen smartinger igjen som kunne komt med gullkorna sine her på diskusjon.no Så da var det vel ikkje så lurt alikevell. :p

Edit: Ja, som nevnt i posten ovenfor. Rettskrivinga mi har blitt mye bedre. Ikke at den er så fantastisk nå, men før var den jo meir slik: hellu styyre me?? eg brukr verken store bokstaver komma ellr konsonanter, ellr ka no det heitr. eg er skriver sånn fjortiss style ftw! det er tuft lissm

Så en kan vel sei det har forbedra seg et par hakk. Men blander fremdeles bokmål og nynorsk da. :hrm:

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...