Gå til innhold

Blir du smart av Diskusjon.no?

Onyx

Blir du smart av Diskusjon.no?  

348 stemmer

1. 1. Blir du smart av Diskusjon.no?

• Ja, forumet forer meg med ny informasjon stadig vekk gjennom dagen!
      147
    • Ja, forumet forer meg med ny informasjon minst en gang i uka!
      96
    • Ja, forumet forer meg med ny informasjon opptil flere ganger i måneden!
      52
    • Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, men kommer bort i noe nytt noen ganger.
      36
    • Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, jeg føler at jeg kan det meste innen alt mulig. (Alt fra vitenskap til dine behov i daglig livet)
      9
    • Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, men tar initiativet til å lære andre.
      7

Anbefalte innlegg

Tror desverre ikke jeg får 5'er i Norsk, men det er så nære det kan komme. 4/5 på særemnet, 4 på fagdag #1, 4+ på fagdag #2 og 5/4 på fagdag #3. Så en sterk 4 (for hva det er verdt :/) får jeg nok i Norsk.

Om dette er pga forumet eller ikke aner jeg ikke. Men en viss skriveerfaring har det vel gitt meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler att jeg har lært nye ting av dette forumet ja, men kvaliteten på det jeg har lært er veldig varierende.

Jeg har lært masse nytt om data generelt, har lært hvorfor amerikanske kjendiser har melkebart og hva IBTL står for

Er ikke sikker på hvor mye som egentlig er nyttig, men morro er det her ivartfall da :fun:

Lenke til kommentar
Jeg føler att jeg har lært nye ting av dette forumet ja, men kvaliteten på det jeg har lært er veldig varierende.

Jeg har lært masse nytt om data generelt, har lært hvorfor amerikanske kjendiser har melkebart og hva IBTL står for

Er ikke sikker på hvor mye som egentlig er nyttig, men morro er det her ivartfall da  :fun:

6156395[/snapback]

Vi har hatt samme lærer :fun:

fredrikrb: Link til bolle-loggen din? :D

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...