356speedster Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Sitter å funderer på en ny maskin og vurderer hvilken plattform jeg skal velge. Hvem av disse to ville DU valgt ? 1. Intel P4-1700Mhz FSB400 kr 1362,- 2. AMD XP2100 (1733Mhz) FSB266 kr 1362,- Hvilken er mest overklokkingsvennlig? Hvilken platform tror du varer lengst? SocketA? eller Socket 478? Intel er værre enn Toyota til å skifte plattform, mens AMD har holdt seg til SocketA ganske lenge. Spørmålet er hvor lenge vil de fortsette med dette? Vet det finnes hardcore tilhengere av begge plattformer, så jeg ber om saklige kommentarer, på fohånd takk :smile: Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Søk på topicen du så får du argumenter så det holder Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 jeg ville gått for intel men ikke en 1,7Ghz(fatter ikke at de får solgt slike). jeg ville gått for en 1,8Ghz 13µ northwood Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Det finnes plenty med liknende thread's rundt på forumet... søk litt, men personlig ville jeg gått for P4'n p.g.a. potensialet, men den er dobbelt så dyr som en XP2100+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå