FenrisC0de Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Vel, jeg har følgende kode... pReg = Registry.CurrentUser.OpenSubKey("Software\Microsoft\Internet Explorer", True) Nå lurer jeg på hvordan jeg kan få lagre feks subnøkkelen "Typed URL's" i en .reg key som jeg senere kan få programmet til å kjøre (altså gjenopprette nøkkelen) Tusen tusen takk for help! Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Vil tro du må kode utskriving til en .reg fil selv. Ta en titt på eksisternde .reg filer eller hent fra regedit selv og studer det. Tror det er rimelig rett frem. Har ikke hørt om noen .Net .reg-file exporter. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg ser ikke poenget med en "reg exporter". Se på en reg-fil, og skriv rett til en my fil... de er veldig rett frem. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg ser ikke poenget med en "reg exporter". 6160512[/snapback] Det skal jeg forklare deg: Det hadde vært enklere! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Ikke mye... ikke med tanke på hvor "rett frem" en reg-fil egentlig er... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det er sant, .reg-filer er temmelig enkle. Men det hadde vært enklere med direkte eksportering. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 ah, selvfølgelig! Det funket som smurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå