spyro Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har nå et motorsykkelbatteri og en pumpe til båten min, men pumpen tømmer batteriet ganske fort og jeg skulle kunne ha ladet det fra spenningen fra motoren. Er det mulig? Og i så fall, hvordan må jeg ha dioder og slikt? Om det er noen spørsmål skal jeg svare så fort jeg kan Lenke til kommentar
Cobolt Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har nå et motorsykkelbatteri og en pumpe til båten min, men pumpen tømmer batteriet ganske fort og jeg skulle kunne ha ladet det fra spenningen fra motoren. Er det mulig? Og i så fall, hvordan må jeg ha dioder og slikt? Om det er noen spørsmål skal jeg svare så fort jeg kan 6155084[/snapback] Har motoren din elektrisk starter? Viss ikke er du nødt til å ha en generator/dynamo for å kunne lade... Lenke til kommentar
gamleerik Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Temaet er jo nettopp diskutert: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=528349 Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Har nå et motorsykkelbatteri og en pumpe til båten min, men pumpen tømmer batteriet ganske fort og jeg skulle kunne ha ladet det fra spenningen fra motoren. Er det mulig? Og i så fall, hvordan må jeg ha dioder og slikt? Om det er noen spørsmål skal jeg svare så fort jeg kan 6155084[/snapback] Har motoren din elektrisk starter? Viss ikke er du nødt til å ha en generator/dynamo for å kunne lade... 6155546[/snapback] Det er uttak for vekselspenning der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå