AMosand Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 hei... jeg har ganske nylig kjøpt meg en ganske bra pc: AMD Athlon 64 X2 4800 Corsair XMS PRO 2x XFX 7900GT eXtreme 256mb 2x Asus A8N-SLI Deluxe WD Raptor 36.7 GB CPU kjøler det som er problemet her er at den blå "loading-streken" eller hva dere kaller den, når jjeg starter pc'n(winXP Pro) tar fra 10 min og helt opp i 15 min! å loade... hvis noen har den minste anelse av hva dette kan være.... så plis gi meg et svar! uansett om det skulle være en bagatell.... hvis det er noe mer info dere trenger så bare skriv det inn her! skal se etter her ganske ofte!! Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 linken til cpu kjøleren ser ut til å være ugyldig.... så her er en som skal funke!: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306456&cks=ACC Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvor er det det tar lang tid henn? er det nå window logon kommer opp og den linja jobber? andre steder? Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 er når den logoen kommer opp ja!.... vert borti det før?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå