computer_PRO Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg har fått brent osx tiger og skulle prøve og innstalere det på mac`n min, men når jeg setter dvd`n inn og velger innstaler så får jeg melding om at dvd`n ikke kan brukes som oppstarts stasjon 2....jeg skjønner ikke dette kan jeg ikke bruke brente cd`r av macos x? takker for svar.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Prøv å restart og hold "C" inne. Velg dvden som oppstartdisk. Fungerer det ikke vil jeg tro lisensen din ikke er gyldig. Vil også nevne at jeg tror det er kopisperre på OSX. Endret 22. mai 2006 av dassen Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Går helt fint an å brenne OS X, bare det gjøres riktig. Jeg har aldri hatt noe problem med mine backup-kopier av originalplatene. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har fått brent osx tiger og skulle prøve og innstalere det på mac`n min, men når jeg setter dvd`n inn og velger innstaler så får jeg melding om at dvd`n ikke kan brukes som oppstarts stasjon 2....jeg skjønner ikke dette kan jeg ikke bruke brente cd`r av macos x?takker for svar.. 6154886[/snapback] Har du forsøkt med ditt originale eksemplar av OS X? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hmmm..kanskje han IKKE har orginal cd??kanskje?? Lenke til kommentar
computer_PRO Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Hmmm..kanskje han IKKE har orginal cd??kanskje?? 6160193[/snapback] takk "dassen" nå er os x oppe å går, joda hadde orginal platene med di er desverre ødelagt men dette er like bra så takk igjen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Godt du fikk det til. Er det ikke mulig å få tilsendt nye kopier av Tiger av Apple? Levere fra deg de gamle selvsagt, og få nye. Ville tatt en kjapp mail til dem jeg, kjedelig å sitte med brennedvd. Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er det mulig å installere os x tiger på vanlig pc Lenke til kommentar
martbo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det er ikke mulig. Ikke uten å ty til uloveligheter iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå