Victory Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har en helt ny Xbox som jeg ikkje har giddet å bruke enda men etter å ha lest litt om at det skal funke å laste over spill med FTP så ble jeg litt gira... Noen som vet hvordan dette funker og kan forklare meg? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 For å legge over spill, må du først ha moddet boxen, i tillegg bør du ha en større HDD ettersom den som er i bare har 8gb. Ettersom du sier den er helt ny, anntar jeg at du ikke har modet den. Søk litt på nettet (eventuelt spør noen andre) etter folk som kan modde boxen. Lykke til:) Lenke til kommentar
Victory Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Betalte en del for min så tror det er en 40 Gb i den.... Hvor mye koster det for en slik chip? Er det noen norske sider som selger det? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Om det er en original xbox så er det ikke 40GB nei, samme hvor mye du betalte. Sikker på at du har xbox og ikke xbox 360? Er to ganske forskjellige maskiner.. Lenke til kommentar
Victory Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Har funnet ut at det er en 8Gb disk i den... Slik Xbox har jeg Bare min er gjennomsiktig og bestilte en annen plass... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er den modifisert eller original? Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå