Articfare Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Badekaret til Pelle, oh baby. En morsom animasjons film. "Badekaret til Pelle, oh baby!!" Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Var det da ikke en på forumet som hadde laget animasjonen? Er foresten tatt opp i denne tråden. Og forumreglene sier at man skal søke før man lager en ny tråd. Ergo er denne tråden unyttig... Endret 22. mai 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Var det da ikke en på forumet som hadde laget animasjonen?Er foresten tatt opp i denne tråden. Og forumreglene sier at man skal søke før man lager en ny tråd. Ergo er denne tråden unyttig... 6154694[/snapback] *DING DING DING* We have a winner. This years "Wannabe MOD" award is going to... The_Fire Denne og "old" kommentarene er jeg drita lei av. Om en mod vil stenge denne tråden gjør den det, simpelt henn. Trenger ikke en drøss med småtroll som jumper opp og ned og søker etter oppmerksomhet. Btw, jeg viste ikke om denne flash filmen, har hørt sangen før ja men ikke sett filmen. For meg var den ikke "old", og hadde den ikke blit posta hadde jeg aldri fått sett den heller. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Var det da ikke en på forumet som hadde laget animasjonen?Er foresten tatt opp i denne tråden. Og forumreglene sier at man skal søke før man lager en ny tråd. Ergo er denne tråden unyttig... 6154694[/snapback] *DING DING DING* We have a winner. This years "Wannabe MOD" award is going to... The_Fire Denne og "old" kommentarene er jeg drita lei av. Om en mod vil stenge denne tråden gjør den det, simpelt henn. Trenger ikke en drøss med småtroll som jumper opp og ned og søker etter oppmerksomhet. Btw, jeg viste ikke om denne flash filmen, har hørt sangen før ja men ikke sett filmen. For meg var den ikke "old", og hadde den ikke blit posta hadde jeg aldri fått sett den heller. 6156085[/snapback] enig!! Dessuten syntes jeg den er like fet hver gang jeg ser den, og liker du ikke tråden så kan du jo bare raportere den uten å lage så mye styr og whining rundt det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Den har vært oppe i forumet to ganger minst da:P Men den eier da! 6154676[/snapback] Bare 2 ganger? Den må ha vært oppe 6-7 ganger. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=475279&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=483301&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=465006&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=465006&hl= På et 1mins søk! Endret 22. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Edit: Jeg sa jo to ganger minst da:P Endret 22. mai 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Og nå er det den femte gangen den er oppe. Bare vente 2 måneder til så har jeg rett Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Fyfaen hvor jeg hater denne sangen, og resten av "hit'ene" til Fattern. (beklager ordbruk) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Var det da ikke en på forumet som hadde laget animasjonen?Er foresten tatt opp i denne tråden. Og forumreglene sier at man skal søke før man lager en ny tråd. Ergo er denne tråden unyttig... 6154694[/snapback] *DING DING DING* We have a winner. This years "Wannabe MOD" award is going to... The_Fire Denne og "old" kommentarene er jeg drita lei av. Om en mod vil stenge denne tråden gjør den det, simpelt henn. Trenger ikke en drøss med småtroll som jumper opp og ned og søker etter oppmerksomhet. Btw, jeg viste ikke om denne flash filmen, har hørt sangen før ja men ikke sett filmen. For meg var den ikke "old", og hadde den ikke blit posta hadde jeg aldri fått sett den heller. 6156085[/snapback] Jepp, latt oss heller koze oss med alle trådene som blir opprettet med samme tema gang på gang på gang! Endret 22. mai 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Og hva var vitsen med det bildet? (Jeg tipper på at du ikke mente at hotlink-bildet skulle komme opp, og at du har slått av referrer-log i nettleseren, men vær så vennlig å fjern det, goatse er ikke så pent) Edit: Det er så mye bedre. Forøvrig er Badekaret til Pelle såpass genial at den kan fint tas opp et par ganger Endret 22. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Da stenger vi denne tråden etter visse mindre pene bilder og drittkasting. Utrolig at folk ikke klarer å styre seg... (de verste innleggene er fjernet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg