Exsterminator Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg har tenkt og ha en exstra strømforsyning, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal få startet den. Jeg vet at jeg må kortslutte to av de 20 kontaktene men hvem? Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har lest om det enellerannenplass her på forumet, men hvor skal du ha den extra psuen? har vurdert det selv, men har liksom aldri funnet ut hvor jeg skal plassere den, chieftek kab Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei, De kontaktene du skal kortslutte er den grønne og en av de svarte ledningene (uansett kontakt, alle er 0v jord) på hk kontakten. Lenke til kommentar
Exsterminator Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg skal sette den over den andre strømforsyningea, fordi jeg har et meget stor kabinett. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 14:28, skrev bamsefar:Hei,De kontaktene du skal kortslutte er den grønne og en av de svarte ledningene (uansett kontakt, alle er 0v jord) på hk kontakten. du bør ha peiling på hva du gjør når du kobler dette Lenke til kommentar
Exsterminator Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Er du 100% sikker på det, det skjedde ikke noe når jeg prøvde. Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Så du kan i realiteten lodde sammen de to grønne kablene fra begge psuene og da vil begge starte når du trykker starter maskinen? Har glemt veldi mye av gk elektro, men skulle ikke dette fungere? Lenke til kommentar
umy Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 les heller denne guiden http://www.ocshoot.no/atxtweak.htm enn å ødelegge den nye fantastiske psu'n din :smile: og til litt mer hjelp, power good er den lysegrønne kabelen :smile: _________________ du er ikke full før gulvet reiser seg og klasker deg i panna! [ Denne Melding var redigert av: umy på 2002-10-07 14:43 ] Lenke til kommentar
Exsterminator Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Den har framdeles ikke startet. Lenke til kommentar
Exsterminator Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Nr 14 er grønn, men nr 8 er grå ikke grønn sånn som vist og Microplex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå