tersvenn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Prøver på ny, tror jeg gjorde noe feil her i stad. BraveSentry 2.0 har overtatt PC`n fullstendig. Driver å router meg til noen "unevnelige" DRITT sider. Har prøvd alle "sticky" råd, men klarer ikke å få fjernet elendigheta. Noen som kjenner denne og kan gi meg instrukser for å få det bort? XP Home edition Endret 22. mai 2006 av tersvenn Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kan jo prøve dette: BraveSentry 2.0 Removal Instructions Lenke til kommentar
tersvenn Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Manx, Har prøvd den, men klarer alikevel ikke å få fjernet dritten. Jeg gjør vel noe feil selvfølgelig.... Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Post en Hijackthis-logg (link i sig). Lenke til kommentar
berxter Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Det står at den er beslektet med Spysheriff osv; det tyder på at den er en Smitfraudvariant. Medisinen finner du her. La oss få høre om den tok den. Legg ut en HijackThislogg etterpå?? Edit: Urk, slått av Zjulik igjen... Bernt K Endret 22. mai 2006 av berxter Lenke til kommentar
tersvenn Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Berxter, Mange takk, fikk fjerna elendigheta når jeg endelig fikk nettet tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå