Mala Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Eg har i disse dager leikt med tanken om å selge den stasjonære da eg bare bruker denne til forumsurfing og litt spilling i ny og ned. Men etter at xbox 360`en kom i hus så har det blitt heller labert med gaming på denne relativt kraftige riggen. Så ein heilt grei bærbar frister jo egentlig. Maskinen blei kjøpt i fjor høst.Men ja, under her er ihvertfall mitt oppsett: Thermaltake Shark Sort Aluminium DFI LANPARTY UT nF4 ULTRA-D MSI GeForce 7800GTX 256MB AMD Athlon 64 3700+ Hiper Strømforsyning ATX 580W Zalman CNPS7700-Cu CPU-Kjøler 2 gb Corsair TWINX1024-3200 Maxtor 250 S-ATA 7200rpm Logitech Deluxe Keyboard Logitech G5 Logitech Deluxe keyboard Endret 22. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei! Jeg tror at rundt 5000 - 6000 kr vil være en ok pris. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Er du ute etter pris på din gamle pc, pc deler kan du opplyse om alder og event. hvilke delere det gjelder. Du trenger ikke prøve å presse inn alle delene hvor du etterspørr pris, men det kan være en fordel å legge inn de som du forventer vil ha høyest verdi. Døme på gode emnefelt: Verdi-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år Verdi-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD Dell P4 2.4GHz 3 år gammel verdi? Merk dog at dette er dømer, det en etterlyser er mer informasjon enn at du skal selge pc, deler el.! Du er alltid tjent med et informativt emnefelt slik at de som event. kan hjelpe deg finner den. Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg