aloras Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei, har tenkt å kjøpe Ipod Nano 4gb, sort, og jeg lurer på om det er noe ekstrautstyr jeg trenger? Har tenkt å kjøpe en HAMA14056- 220V USB LADER FOR MP3 på elkjøp, isteden for den 100kr dyrere versjonen som de selger på apple. Åsså har jeg lest at nano'en lett får striper, så jeg vurderer å kjøpe noe jeg kan ha som beskyttelse rundt den, men vet ikke hva slags. Det må bli enten Agent 18 Shield for iPod nano, eller Apple iPod nano Tubes. Noen som kan hjelpe meg med hva jeg bør kjøpe? Takker for svar Lenke til kommentar
Exici Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg har akkurat kjøpt meg iPod nano black, det er med en slags "lomme" av godt stoff som du kan putte iPod'n nedi så du slipper å få riper!! iPod Exici Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det er utrolig lurt å kjøpe beskyttelses veske på iPod'n. Jeg ville ha valgt orginal laderen hvis jeg var deg, jeg ville også kjøpt med en lader som lader via strømkontakter og ikke datamaskinen - Kjekt når man er på tur Må bare si at den har et utrolig bra design og at den er kjempe bra ZayCon Lenke til kommentar
aloras Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Det er utrolig lurt å kjøpe beskyttelses veske på iPod'n. Jeg ville ha valgt orginal laderen hvis jeg var deg, jeg ville også kjøpt med en lader som lader via strømkontakter og ikke datamaskinen - Kjekt når man er på tur Må bare si at den har et utrolig bra design og at den er kjempe bra ZayCon 6155037[/snapback] Det var ladern via strømkontakter jeg hadde tenkt å kjøpe på elkjøp, den andre laderen får man vel med i pakken etter det jeg har forstått. Det jeg egentlig lurte på var hva av de 2 eksemplene jeg gav dere jeg burde velge..? Endret 22. mai 2006 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg hadde valgt orginal laderen, kjøpt fra Apple.no 100kr har ikke så mye å si, mye kulere å ha orginal laderen ZayCon Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) iTubes er veldige kjekke, og du får kjøpt et sett med fem forskjellige farger. Veldig stilig! http://www.ipodaccessories.com/_e/loc/prod...s_Set_of_5_.htm Endret 22. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
aloras Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Kjøpte meg ipod nano black 4 gb på apple.no i dag med ipod nano tubes! Så nå venter jeg bare i spenning til jeg får den Takker for den hjelpen jeg fikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå