WhiteFire Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei! Skal til å bytte ut min noe slitne gamingstol. Tenkte at dette var stedet å spørre. Den forrige vant gamlingen på auksjon til kr 15 ved et uhell, så her er det rom for forbedring. :!: Har søkt litt rundt og bare funnet diverse kontorstoler og "the ultimate gaming chair". Førstnevnte virker noe ubehagelige samt at de mangler et sted å plassere musen, sistnevnte var fryktelig dyr. Så for å oppsummere: Den nye stolen bør være komfortabel, høydejusterbar, ikke for dyr og det bør være mulig å hvile musmatten m/underlag på et fornuftig sted. Noen som har en god stol å anbefale? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 har du ikke musematta på bordet da? Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Bordet er rett og slett ikke egnet til det. Hmm... Kanskje det er på tide med nytt bord også. Noen som har stol/bord som passer godt sammen? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 tror du må lage den stolen du drømmer om selv kan bli en fin worklogg da Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hehe... Trenger bare noe funksjonelt som ikke gir meg senebetennelse, ryggplager, øyeproblemer eller andre koselige datarelaterte plager Sløydlæreren var uten tvil snill når jeg fikk en G. Er en grunn til at jeg jobber med data og ikke er håndtverker. Det hadde sikkert blitt en morsom worklogg, men jeg skal tross alt sitte i faenskapet etterpå Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ang. bord. Sørg for å ha minst 30cm klarering fra bordkant til der du skal ha mus og tastatur.. så skal jeg love deg at du kan se langt etter senebetennelse. du vil helst komme så langt innpå at du kan hvile albuen på bordet mens du holder musa/skriver på tastaturet. IKEA har noen fine kontorbord moduler, deriblandt ett hjørnebord med buet hjørne jeg har siklet på lenge. se der hva du finner jeg fant også noe lignende på Fretex som jeg vurderte å kjøpe og flatpakke til jeg får mer plass...billig var det også Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ang. bord. Sørg for å ha minst 30cm klarering fra bordkant til der du skal ha mus og tastatur.. så skal jeg love deg at du kan se langt etter senebetennelse. du vil helst komme så langt innpå at du kan hvile albuen på bordet mens du holder musa/skriver på tastaturet. IKEA har noen fine kontorbord moduler, deriblandt ett hjørnebord med buet hjørne jeg har siklet på lenge. se der hva du finner jeg fant også noe lignende på Fretex som jeg vurderte å kjøpe og flatpakke til jeg får mer plass...billig var det også 6156644[/snapback] 1. 30cm avstand er deilig. NULL senebetennelse aka musesyke. 2. Heter den Mikael, den hjørneseksjonen? Er den svart? Jeg har den i så fall... Utrolig deilig pult med mange muligheter. Lenke til kommentar
clario Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Her, vist du er kresen velger du denne her : Vitesse Office Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hehe... Trenger bare noe funksjonelt som ikke gir meg senebetennelse, ryggplager, øyeproblemer eller andre koselige datarelaterte plager Sløydlæreren var uten tvil snill når jeg fikk en G. Er en grunn til at jeg jobber med data og ikke er håndtverker. Det hadde sikkert blitt en morsom worklogg, men jeg skal tross alt sitte i faenskapet etterpå 6154780[/snapback] Du jobber med data, men har ikke ordentlig stol eller bord?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) 2. Heter den Mikael, den hjørneseksjonen? Er den svart? Jeg har den i så fall... Utrolig deilig pult med mange muligheter. 6156677[/snapback] Nei, det er ett stort kontorbord, hjørnedelen. Del av ett utbyggbart sett med rektangulære bordplater, løse bordben og hjørnebordplate med buet hjørne ut mot der du sitter og firkanta andre sida sånn at det fyller ut hele hjørnet....husker ikke hva det heter, tror det er cherry rødt tre. (en kompis av meg som har det, så jeg husker ikke alle detaljene) Endret 22. mai 2006 av MrLee Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Her, vist du er kresen velger du denne her :Vitesse Office 6156718[/snapback] Sykt overprisa da, 5lakser for et bord av 4 bjelker å ei plate Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Ang. bord. Sørg for å ha minst 30cm klarering fra bordkant til der du skal ha mus og tastatur.. så skal jeg love deg at du kan se langt etter senebetennelse. du vil helst komme så langt innpå at du kan hvile albuen på bordet mens du holder musa/skriver på tastaturet. IKEA har noen fine kontorbord moduler, deriblandt ett hjørnebord med buet hjørne jeg har siklet på lenge. se der hva du finner Skal ta en kikk hos ikea. Meget godt råd med 30cm, det skal gjennomføres! Her, vist du er kresen velger du denne her : Vitesse Office Kresen er jeg, men den der klassifiseres virkelig som "fryktelig dyr"! Du jobber med data, men har ikke ordentlig stol eller bord?? Har skikkelig oppsett på jobben. Dette er hjemme hos meg selv. Takker for alle svar hittil. Noen flere anbefalinger? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har enda ikke skjønt hva stol, kabinett, høreklokker osv har med gaming å gjøre... Enten så er det bra eller ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå