allyse Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Fikk en forespørsel fra et firma ang. lage ei webside til dem. Dette innebar å lage designet, legge på bilder og tekst dem hadde skrevet og legge alt ut. Vet ikke helt hvor mye jeg skal ta for det? Hva mener dere? Hvor lang tid skal jeg beregne jeg bruker? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 er du proff? Uansett bør du sette en timepris og skrive ned hvor lenge du jobber med det. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 14:19, skrev Robkvi:er du proff?Uansett bør du sette en timepris og skrive ned hvor lenge du jobber med det. Jeg er ikke proff, men jeg har laget en del webdesigner for forskjellige firmaer før. Så jeg har erfaring. Tenkte en timepris på 400,- eks.mva og prøve å få gjort det på 10 timer. Eller er 4K totalt for mye å be om? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 4k var kanskje litt i overkant...kommer kanskje litt ann på hvor omfattende siten er... 3000-3500,- er vel kanskje mere passelig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 4000kr?? Hva skal du lage? Høres lite ut hvis du skal lage en bra hjemmeside. Og 400kr timen er billig. Ta 500 hvis du synes du er såpass flink og det regner jeg med du er siden de spør om du er intressert i dette. Men 10 timer på en hjemmeside høres ikke mye ut. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 DE fleste firmaer vil ha ett overslag over hvor lang tid/pris du kommer til å bruke. Det blir nok ikke en drømmetime pris akkurat. Du kan sjekke hvor mye f.eks mamut tar for å lage en firmaside. Du vil ikke tjene så veldig mye på å sette den opp, men du vil tjene på å lage en side som er eltt å oppdatere. for du skal vel ha en service avtale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå