Zachzi Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Heisann! Jeg har installert WinXP ,men har fått et lite problem. Problemet er at når jeg starter maskinen så kommer det veldig ofte opp en blå skjerm hvor det står: "Unmountable boot volum". Dette kommer opp sånn ca. hver 5 gang jeg starter maskinen. Det jeg da må gjøre for å få starta opp maskinen etter en slik feilmelding er å boote fra winxp CD-en å velge repair for deretter å kjøre chkdsk. Etter dette funker alt helt normalt. Men hvorfor i helvete kommer denne skjermen så ofte opp ? Har testet hd, men den er OK! HJELP! -zachzi Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Sammen med denne feilmeldingen får du opp noen tallkoder? Prøv å søke etter de tallkodene med google eller no. Du kan også prøve å søke etter den feilmeldingen du får opp i tekstform. Mange slike blåskjermer har microsoft liggende ute løsning på Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 Får opp noen tallkoder også ja... Skal prøve dette neste gang problemet melder seg. Takk. -Zachzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå