LowBalls Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei! jeg sitter på LAN nå sammen med en fyr som bare spiller knight online world! har prøvd å få han til å spille et annet spill men det går ikke. da lurte jeg på om dere viste hvilken port knights bruker? sånn at jeg får blokket det fra Lan'et! en ting til dette er første gang jeg prøver meg på noe sånt, altså blokke et spill. trenger man bare å vite porten? eller noe mer også? jeg har kommet meg innpå gateway og firewall på routeren. og må ha en port en slags ip. vis denne er feilpostet kan en mod flytte den til riktig sted? =) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Det finnes en side med utrlog mange port greier på. Skal vedde på det står noe om blocking av knight online world der. Leter på google og sjekker der imens eg Edit: Nå fant eg sida folks! www.portforward.com direkte link til div. porter: click me siden kan gå litt tregt tror eg.. Endret 22. mai 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 jeg fant ikke knight online world der Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 lette du der absolutt alle portene står? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 vet ikke kan ikke du ta en rask sjekk for meg? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Fant ikke Knight Online World på portforward.com, men jeg fant noe på et forum: Protocol : TCPDirection : Outbound (Outgoing) Port - Usage 80 - HTTP (e-Games launcher) 443 - HTTPS (e-Games launcher) 21 - FTP (Patching) 15100 - Login server 15001, 15002 - Game servers<!-- Edit --> Dette var riktig nok porter man måtte åpne for å kunne spille, men jeg regner med at det er vice versa (men det er nok neppe behov for å blokkere port 80, 443, og 21). Du kan jo bare blokke port 15100, så får han ikke logget på. Endret 22. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Denne threaden passer vel bedre under Forum -> Hardware -> Nettverk så posten flyttes dit Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 ja, blokker 15100 du, så kommer han aldri inn på spillserveren (vil se ot som serveren er nede), men dersom ahn allerede er inne ispillet så vil det nok ikke påvirke ham. Da må du nok i så tilfelle blokkere 15001 og oppover. Men litt slemt å blokkere folk også da... -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå