Dofty Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 spill basert på film/serier blir aldri bra... bortsett fra... ehm... INGEN! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 håper det ivertfall er fritt, så man kan utforske jungelen, besøke danielle osv 6155746[/snapback] Dream on, dette blir noe hurtig søppel de rører sammen til et under middelmådig spill som de vet fansen kommer til å kjøpe, uansett hvor dårlig det er. Dette har vi sett eksempler på mange ganger før, har ikke noen tro på at dette blir bedre. Selv om ideene har enorme potensiale bryr de seg heller lite, det gjelder å spy ut flest spill basert på de mest populære filmene, seriene og bøkene. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Herregud... Hva skjer med spill industrien?? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Lost som spill er vel egentlig dømt til å ramle sammen. Serien har i mine øyner ramla totalt av lasset, hvor du begynte med noe mystisk på øya og ender opp med city folks VS Buskemenn. Tragisk synes jeg. Hva blir det neste de lager spill av, "Days of our lifes"? Blir vel like bra tenker jeg. Beklager, men jeg er skeptisk i utgangspunkte til all spill som blir laget utfra serier og filmer. Blir bare tøv somregel. Sukk, hva har skjed med nyskapning? Er det ingen som tør å satse på noe nytt for tiden, er alle bitt av EA syndromet? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 jeg håper ALDRI Nintendo eller Microsoft/Bungie blir tatt av EA syndromet Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Lost er en spennende serie, men umulig å lage om til et spill. Hvordan skulle de i så fall ha gjort det? Et strategispill hvor man styrer folkene for å overleve, bygge et samfunn og gjøre seg sterke i kamp? Løpe rundt i førsteperson mens man skyter isbjørner og buskmenn? Folk som har sett serien kan ikke bli overrasket, fordi spillet må bli altfor bundet opp i mot storyen i programmet. Hvis ikke blir det ikke Lost. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Lost er en spennende serie, men umulig å lage om til et spill. Hvordan skulle de i så fall ha gjort det? Et strategispill hvor man styrer folkene for å overleve, bygge et samfunn og gjøre seg sterke i kamp? Løpe rundt i førsteperson mens man skyter isbjørner og buskmenn? Folk som har sett serien kan ikke bli overrasket, fordi spillet må bli altfor bundet opp i mot storyen i programmet. Hvis ikke blir det ikke Lost. 6156073[/snapback] Gi meg et maskingevær og muligheten til å avfyre noen runder på han tjukkasen, så kjøper jeg det hvertfall. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 spill basert på film/serier blir aldri bra... bortsett fra... ehm... INGEN! 6155925[/snapback] Kotor 1 og 2 er vel bra, men disse er vel mer unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 spill basert på film/serier blir aldri bra... bortsett fra... ehm... INGEN! 6155925[/snapback] Kotor 1 og 2 er vel bra, men disse er vel mer unntaket som bekrefter regelen. 6156424[/snapback] Ja, og de var jo også temmelig løst basert da. Var vel satt noen tusen år (hvis ikke jeg husker feil) før den første Star Wars-filmen, hehe Uansett så er Lego Star Wars litt gøy Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Håper for all del det ikke blir et strategispill! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Mener det kan kanskje bli bra hvis det følger storyen, og at det blir noe lignende GTA. Man kan gå rundt på hele øya, men det er også oppdrag man må gjøre. Man spiller også som forskjellige karakterer til forskjellig tid. Når man spiller som forskjellige karakterer i hver sin eget oppdrag går på en måte tida tilbake slik at den andre karakteren gjør et annet oppdrag. På de oppdragene det er mange forskjellige karakterer med kan man velge. Med oppdrag tenker jeg selvfølgelig ikke gå rundt i skogen å plukke kokosnøtter, men faktiske hendelser i serien. Jeg tror det hadde hatt en sjanse til å bli bra hadde de gjort noe lignende, men det kommer neppe til å skje, og det kommer neppe til å bli et bra spill. Edit: Mener de MÅ følge storyen hele veien, kanskje slenge på litt ekstra elns. Ting som vi ikke har sett og lignende. Hvis de ikke følger storyen blir det garantert rævva. Kanskje ikke så veldig spennende for de som har fulgt serien, men det får man leve med hvis man skal ha et bra spill. Endret 22. mai 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 E.T spillet er jo drit bra... Kødda men jeg mener ikke sånne spill som KOTOR OSV. som har filmen som sjanger, men hvis et spill heter "Bruce Almighty" som baserer seg på handlingen i filmen... sånne spill blir ikke bra. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Berre eg som synes FarCry og Lost har likhetstrekk? Begynnelsen starter med ei ulykke på begge. Personen(e) er på ei øy. Finner litt av kvart osv. Bra at det ikkje er EA men ubisoft. Men om det blir noko bra gjenstår og sjå. Det skal iallefall litt til for å få noko bra resultat. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 he he, de kommer sikkert til å bruke den gamle farcry motoren for å spare penger Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Syns au FarCry og LOST ligner... Men er jo settingen da Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kan umulig bli fps spill ihvertfall, veldig lite går med på kriging i LOST og for de som følger serien vet man ikke helt hvem som er fienden nå lenger. Buskemennene er ikke buskemenn, de er vitenskapsmenn. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 LOST minner meg faktisk litt på den "øy"-banen på Halo, der hvor det er to svære... faen.. som driver å skyter på meg osv. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Nei huff... Ser ikke noe fremtid i dette. Men pengen dems for de garantert, for er alltid folk som kjøper det. Blizzard er og forblir konge! (Hvis ikke dem driter seg ut med den Warcraft filmen som de lager nå) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 dette høres rimelig grusomt ut. hva slags spilltype kommer det til å bli ? skal man krige mot the others, skal man trykke på knappen hele tiden. nei huff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg