miket87 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Gamle HD'nminstreika her om dagen, har fåt tak i en SATA WD, 74gb 10 000 rpm. Men når jeg kobler den til å skal innstallere windows kommer det enfeil medling at "installsjons programmet fant ingen harddiskstajoner på datamaskinen." har prøvd å koble den til på alle sata koblinger jeg har, men fortsatt inegn reaksjon.. Noen som har noen tips eller opplevd det samme? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Du trenger antagelig SATA drivere på floppy. Les SATA guide under Lagringsmedier. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=204514 Lenke til kommentar
miket87 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) typisk at jeg ikke har diskett stajon da >_< Men takker for hjelpen MEN, hvor får jeg tak i driverne? Endret 22. mai 2006 av miket87 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Driverne kommer fra leverandør av SATA kontroller (typisk hovedkortet). Det er visstnok mulig å få lagt inn drivere på CD med nLite eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå