Astra_ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hadde mus av den gode gammeldagse typen. Da den var utslitt kjøpte jeg ny trådløs mus og tastatur. Og det virker som bare det - bortsett fra når jeg spiller Anarchy Online. Da virker det som musa henger igjen. Det gjorde den gamle også (med kabel). Er det noe galt i maskina mi? På en annen pc er alt ok. Har nettopp innstallert XP på nytt. Maskina er har AMD 1700 ghz prosessor, og nesten 500 ram. Noen som har en logisk forklaring? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kna jo hende dataen er for dårlig så det er den som gjør så det lagger. Å ja det er mulig at en mus lagger ZayCon Lenke til kommentar
Astra_ Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Dataen min er ikke dårlig, heller ikke siste skrik men holder fint til det jeg trenger! Og jeg fant ut hva som var feil! Jeg oppdaterte driveren til skjermkortet, og da ble alt bedre. Fremdeles ikke helt bra, men bedre! Astra_ Endret 23. mai 2006 av Astra_ Lenke til kommentar
DON-ALD Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 SKjedd før med meg. Bytt ut batteri, ellers rens den for støv. Tror det hjelper.. Lenke til kommentar
Astra_ Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Åssen lagger ei mus? Astra_ 6160351[/snapback] Endret 23. mai 2006 av Astra_ Lenke til kommentar
Astra_ Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Splitter ny mus og nye batteri Gammelmusa med kabel var like ille. Men som du ser - jeg fant ut hva feilen var Astra_ Endret 23. mai 2006 av Astra_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå