Peritass Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hva trenger jeg for å komme online med ps 2 i et trådløst nettverk. Kan man kjøpte ett nettverkskort til ps2 og hvordan fungerer dette Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Trenger hjelp til dette jeg også. Noen som vet? Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Trenger hjelp til dette jeg også. Noen som vet? 8706534[/snapback] Går ut i fra at det er en PS2 du har, den store. Til den må du ha en nettverksadapter. Ca 300,- Den monteres med 2 skruer i Expansion bay, bak på maskinen. Med en slik kan du også montere HD der. Om jeg monterer en chip for deg i tillegg, har du en meget universal maskin Endret 26. mai 2007 av Alastor Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Trenger hjelp til dette jeg også. Noen som vet? 8706534[/snapback] Går ut i fra at det er en PS2 du har, den store. Til den må du ha en nettverksadapter. Ca 300,- Den monteres med 2 skruer i Expansion bay, bak på maskinen. Med en slik kan du også montere HD der. 8707139[/snapback] Her snakker vi trådløst, har spilt socom2 online i 3år. Trenger bare en måte å få det til å gå trådløst. Når jeg har kabel fra pc til ps2. Og trådløst nettverkskort i pc! Laget egen tråd ok. Chipper jeg min ps2 kan jeg ikke spille online med mindre jeg slår av chippen! Endret 26. mai 2007 av Alastor Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Her snakker vi trådløst, har spilt socom2 online i 3år. Trenger bare en måte å få det til å gå trådløst. Når jeg har kabel fra pc til ps2. Og trådløst nettverkskort i pc! Laget egen tråd ok. Chipper jeg min ps2 kan jeg ikke spille online med mindre jeg slår av chippen! 8707295[/snapback] Om du har trådløs ruter og et kort i PS2 skulle vell ikke det være noe problem. Men jeg har ikke prøvd selv. Da alt jeg har går på kabel-nettverk. Ikke noe problem å skru av en chip Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Tror ikke det finnes trådløst nettverkskort til ps2... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Forumet er ingen markedsplass, så jeg har fjernet enkelte deler av innlegg her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå