oyan Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg lurer på å kjøpe en Gericom fra Tyskland (se link : http://shop.mediamarkt.de/webapp/wcs/store...tegoryId=10001) Den har skjermkortet ATI Radeon 9000 Mobility, det jeg lurer på er om noen har prøvd å spille noen krevende spill med et slikt skjermkort, eller om noen har meninger om hva som går og ikke går (grafisk) på en slik maskin (f.eks Battlefield 1942 ol.) Hvis noen også har meninger om maskinen generelt er jeg også interessert i det. Hvis dere ikke får opp de tekniske dataene på linken så klikk på "Notebooks" og deretter "Gesamtliste" så finner dere Masterpiece 2440XL i listen. [ Denne Melding var redigert av: oyan på 2002-10-07 14:09 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 du finner tester av ati 9000 mobility på tomshardware.com og anandtech.com Kommer temmelig bra utav det. du finner også dette skjermkortet i compaq maskiner (amerikansk presario 2800) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Maskinen du lurer på har ikke p4 mobility som er lite lurt om du vil ha en bærbar som ER bærbar uten strømledning. den var heller ingen lettvekter. Lenke til kommentar
andream Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hva tror du denne kommer til å koste alt i alt? Kanskje jeg skal kjøpe meg en slik selv, skjermkortet er bra og godt egnet til spill. Kan godt spille Battlefield på denne her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå