Katharos Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Endelig fått 6280 i hus, og er så langt veldig fornøyd. Men jeg har allerede oppdaget et problem. Når jeg starter mp3-spilleren, kan den plutselig finne på å stoppe seg selv - uavhengig av hvilken fil og hvor lenge den har vært i gang. (Jeg har ikke prøvd med headsettet, men regner ikke med at det skal utgjøre noen forskjell.) Flere som har hatt dette problemet - og kan man gjøre noe med det? PS! Er det kun med Telenor- og Netcom-abonnement man har tilgang til 3G, eller vil jeg ha tilgang til nettet også som Chess-kunde? Jeg blir overført fra Sense til Chess, nemlig, men har ikke fått nytt sim-kort. Har ikke tilgang til 3G med det sim-kortet (Sense) jeg har nå. Har et Netcom-abonnement som jeg hadde tenkt å si opp, men jeg kan jo ikke det hvis jeg ikke får brukt 3G'en med Chess-abonnement? Takknemlig for svar! Lenke til kommentar
hamiso Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Endelig fått 6280 i hus, og er så langt veldig fornøyd. Men jeg har allerede oppdaget et problem. Når jeg starter mp3-spilleren, kan den plutselig finne på å stoppe seg selv - uavhengig av hvilken fil og hvor lenge den har vært i gang. (Jeg har ikke prøvd med headsettet, men regner ikke med at det skal utgjøre noen forskjell.) Flere som har hatt dette problemet - og kan man gjøre noe med det? PS! Er det kun med Telenor- og Netcom-abonnement man har tilgang til 3G, eller vil jeg ha tilgang til nettet også som Chess-kunde? Jeg blir overført fra Sense til Chess, nemlig, men har ikke fått nytt sim-kort. Har ikke tilgang til 3G med det sim-kortet (Sense) jeg har nå. Har et Netcom-abonnement som jeg hadde tenkt å si opp, men jeg kan jo ikke det hvis jeg ikke får brukt 3G'en med Chess-abonnement? Takknemlig for svar! 6153896[/snapback] Dei fleste har vel 3g. Alle er jo knytta til Telenor eller Netcom. Men det kan bli veldig dyrt. Amobil har skreve ein artikkel "3g-prisar". Og der er enten Telenor eller Netcom klart billegast, i forhold til å surfa på nett. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Endelig fått 6280 i hus, og er så langt veldig fornøyd. Men jeg har allerede oppdaget et problem. Når jeg starter mp3-spilleren, kan den plutselig finne på å stoppe seg selv - uavhengig av hvilken fil og hvor lenge den har vært i gang. (Jeg har ikke prøvd med headsettet, men regner ikke med at det skal utgjøre noen forskjell.) Flere som har hatt dette problemet - og kan man gjøre noe med det? PS! Er det kun med Telenor- og Netcom-abonnement man har tilgang til 3G, eller vil jeg ha tilgang til nettet også som Chess-kunde? Jeg blir overført fra Sense til Chess, nemlig, men har ikke fått nytt sim-kort. Har ikke tilgang til 3G med det sim-kortet (Sense) jeg har nå. Har et Netcom-abonnement som jeg hadde tenkt å si opp, men jeg kan jo ikke det hvis jeg ikke får brukt 3G'en med Chess-abonnement? Takknemlig for svar! 6153896[/snapback] Jeg sliter med akkurat det samme på Mp3 spilleren, har sett at det er et par som oxo nevner det på leserkommentarene på amobil.no, av og til så spiller den hele tiden og plutselig så slår mobilen seg av og på. er det noen som vet hvordan man kan fikse det Lenke til kommentar
hsds Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Endelig fått 6280 i hus, og er så langt veldig fornøyd. Men jeg har allerede oppdaget et problem. Når jeg starter mp3-spilleren, kan den plutselig finne på å stoppe seg selv - uavhengig av hvilken fil og hvor lenge den har vært i gang. (Jeg har ikke prøvd med headsettet, men regner ikke med at det skal utgjøre noen forskjell.) Flere som har hatt dette problemet - og kan man gjøre noe med det? PS! Er det kun med Telenor- og Netcom-abonnement man har tilgang til 3G, eller vil jeg ha tilgang til nettet også som Chess-kunde? Jeg blir overført fra Sense til Chess, nemlig, men har ikke fått nytt sim-kort. Har ikke tilgang til 3G med det sim-kortet (Sense) jeg har nå. Har et Netcom-abonnement som jeg hadde tenkt å si opp, men jeg kan jo ikke det hvis jeg ikke får brukt 3G'en med Chess-abonnement? Takknemlig for svar! 6153896[/snapback] Jeg sliter med akkurat det samme på Mp3 spilleren, har sett at det er et par som oxo nevner det på leserkommentarene på amobil.no, av og til så spiller den hele tiden og plutselig så slår mobilen seg av og på. er det noen som vet hvordan man kan fikse det 6182222[/snapback] Ifra det jeg har fått høre så ligger dette i maskinvaren og det kunne ikke fikses med noe oppgradering av software.. Returner telefonen på garanti og få en ny en. - hsds Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Endelig fått 6280 i hus, og er så langt veldig fornøyd. Men jeg har allerede oppdaget et problem. Når jeg starter mp3-spilleren, kan den plutselig finne på å stoppe seg selv - uavhengig av hvilken fil og hvor lenge den har vært i gang. (Jeg har ikke prøvd med headsettet, men regner ikke med at det skal utgjøre noen forskjell.) Flere som har hatt dette problemet - og kan man gjøre noe med det? PS! Er det kun med Telenor- og Netcom-abonnement man har tilgang til 3G, eller vil jeg ha tilgang til nettet også som Chess-kunde? Jeg blir overført fra Sense til Chess, nemlig, men har ikke fått nytt sim-kort. Har ikke tilgang til 3G med det sim-kortet (Sense) jeg har nå. Har et Netcom-abonnement som jeg hadde tenkt å si opp, men jeg kan jo ikke det hvis jeg ikke får brukt 3G'en med Chess-abonnement? Takknemlig for svar! 6153896[/snapback] Jeg sliter med akkurat det samme på Mp3 spilleren, har sett at det er et par som oxo nevner det på leserkommentarene på amobil.no, av og til så spiller den hele tiden og plutselig så slår mobilen seg av og på. er det noen som vet hvordan man kan fikse det 6182222[/snapback] Ifra det jeg har fått høre så ligger dette i maskinvaren og det kunne ikke fikses med noe oppgradering av software.. Returner telefonen på garanti og få en ny en. - hsds 6182424[/snapback] hmm problemet mitt her er at jeg har en mobil jeg fikk i gave i utlandet, har ingen kvitteringen på den siden han jeg fikk den av driver egen mobilforretning, har en sånn internasjonal garantibevis, vil denne hjelpe meg tro?? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Simkortet ditt er mest sansynlig for gammelt, og ikke klart for 3G. Hvis du skaffer deg et nytt sim-kort så skal det nok Virke med 3G Lenke til kommentar
Katharos Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Ifra det jeg har fått høre så ligger dette i maskinvaren og det kunne ikke fikses med noe oppgradering av software.. Returner telefonen på garanti og få en ny en. - hsds 6182424[/snapback] Søren - er det sant? Ventet 3 uker på å få denne levert fra *#&% cdon.com, og våger ikke å bytte den i en ny - som jeg muligens må vente like lenge på - og som kan hende har akkurat samme feilen. Lenke til kommentar
Katharos Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Simkortet ditt er mest sansynlig for gammelt, og ikke klart for 3G. Hvis du skaffer deg et nytt sim-kort så skal det nok Virke med 3G 6206853[/snapback] Jeg kontakte kundeservice ved Chess, og de bekreftet at det nye sim-kortet jeg ventet på var klart for 3G. Goodie good! Så spørs det bare hvor lenge jeg må vente på sim-kortet - det kunne de ikke fortelle meg, annet enn at det ville komme i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå